donderdag 16 augustus 2018

stofjes


Gisteren naar de bee in Eemnes geweest. Ondanks de vakantieperiode was er een behoorlijke opkomst.
Leuk ook dat er een aantal dames de winkel bezochten die ik nog ken uit mijn tijd in Amsterdam.
Ik zette, zoals zo vaak op de bee, niet bijster veel steekjes, maar het was erg gezellig.
Ook kwam ik thuis met stof voor de binding van de huisjesquilt en met een paars stofje voor bij de winterse hexjes. 


Yesterday I visited the bee in Eemnes. A lot of people are on vacation, but the bee was well visited.
There were also a couple of ladies visiting the shop that I knew from my time in Amsterdam.
I didn't do much, but we had a great time. 
I bought fabric for the binding of my quilt with the blue houses and purple fabric for my wintry hexagons.

9 opmerkingen:

Else zei

Was weer gezellig gisteren! Mooie aankopen heb je gedaan. Fijne dag, zwaaizwaai

Annelies zei

@Was zeker gezellig !

Sylvia`s Quilts zei

Mijn Bee begint weer in september.
Altijd gezellig op een Bee enne ik zet ook meestal niet veel steekjes als ik er ben.
En het is erg verleidelijk met zoveel stofjes om je heen.
Leuke stofjes heb je er bij gekocht.
Groetjes Sylvia.

Frea zei


Een bee is vooral gezellig. De werkjes die bij de andere dames onder handen zijn bewonderen. En vooral veel kletsen en dan af en toe een steekje zetten. Ik kom altijd met veel inspiratie weer thuis.

Carolien zei

Prachtige stoffen allemaal!

wilma oud zei

Ja, ik denk dat Yvonne het best druk heeft gehad in de vakantie periode, zoals ik zie aan al die mooie foto's van haar op instagram. Jij heb ook mooie stofjes gescoord. Nog een fijne dag. Groetjes Wilma

Guusje, zei

Wat een mooie stof voor de binding en mooie stof voor de hexjes, je borduurwerk in het vorige logje vind ik ook erg mooi worden.

BezigeBijMirjam zei

Fijn, dat het weer een gezellige Bee was. Waarschijnlijk kan ik volgende week ook weer komen. Heb er zin in. Mooi dat paars voor bij de hexjes!đŸ€—

Mrs. Sutherland zei

Mooie details in je hexjesquilt!
Fijn weekeinde, Mar