zondag 21 januari 2018

sashings Torrington


Op de markt in Vaison la Romaine vond ik in het najaar een gigantische blauwe rok voor 5 euro. Jullie begrijpen het al, ik kon hem niet laten liggen. Bij thuiskomst heb ik hem nog even aangehad, maar het was geen gezicht. In no-time was hij gewassen en teruggebracht tot quiltmateriaal. Nu gaat de stof dienen als sashings voor de Torrington. Een quilt heeft tenslotte een verhaal nodig. 


In the fall on the market in Vaison la Romaine in France I found a gigantic blue skirt for only 5 euro.
I had to buy it. When I came home I tried it on, but it was way to big. In no time I had washed it and reduced it to quilt material. Now I am going to use it as sashings for my Torrington. Every quilt needs a story.

14 opmerkingen:

Carolien zei

Leuk!

Anoniem zei

Kon niet beter! Perfecte sashing mét een verhaal. Je quilt wordt echt schitterend!
Hartelijke groeten van Digna

Rennie zei

Geweldig he die Franse brocantes. Speur zelf ook regelmatig. Wat een geweldig doel. Ik ga nu anders naar vintage kleding kijken.

Else zei

Schitterende sashings! Zwaaizwaai

betty prins zei

Oh Annelies wat een perfecte combinatie..die provencestoffen hebben zoveel kleur! Ik kan mij die markt ook nog goed herinneren..

Ineke zei

Is perfect stofje voor sashings!
Fijne zondag

Anoniem zei

Wat een gave vondst en ook zo mooi als sashings! Prachtige kleur!
Groetjes
Lida

Inge Slaats zei

Wat een leuk verhaal heb je nu bij deze quilt! Ik vind de stof prachtig en hij past zo mooi bij de blokken.

BezigeBijMirjam zei

Dat vind ik ook altijd leuk als er een lapje in een quilt wordt gebruikt met een vorig leven. En de kleur past geweldig!🤗

Laura Strating-Janssens zei

Wat enig Annelies!

Sylvia`s Quilts zei

Past toch perfect als sashing. Zo zie je maar voor 5 euro!
Groetjes Sylvia.

marga zei

Leuk om dat verhaal te lezen.
Groeten
Marga

Carin Wijnand zei

Oh wat leuk Annelies! Dat is een pareltje voor die prachtige blokken van je <3.

petronella zei

Bijzonder en ook nog eens heel mooi!