dinsdag 9 januari 2018

het laatste blok

Ik heb het maar even opgespeld en in de kamer gehangen, anders mis ik het overzicht. "Gezellig", zegt één van mijn mannen. Ze weten niet beter. 
Langzaam wordt het een feathered star met behoorlijk wat stukjes. O ja, in de hoeken komt ook nog broderie perse.

I put some pieces on a cloth and it is hanging in the living room. "Nice", says one of my men. They are used to it.
Slowly it is becoming a feathered star with a lot of pieces. The four corners also get broderie perse.

9 opmerkingen:

Annelein zei

Het wordt een prachtige blok... Toch ook wel een uitdaging met al die kleine onderdelen.

En één van die mannen... is vast veels te blij dat het zo goed met je gaat...*Ü*...

Nog de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar, maar vooral heel veel gezondheid.

Lieve groet, Willeke

Else zei

Het word een schitterend BLOK Annelies.
Fijne dag zwaaizwaai

Annelies zei

@Willeke, 4 januari was het vier jaar geleden. Het gaat echt goed, maar ik merk het nog dagelijks.
@ Else, zwaai terug. Misschien tot morgen ?

BezigeBijMirjam zei

Een heel pittig blok! Maar mooi wordt ie! 🤗

Ineke zei

Prachtig spetterend blok, dit wordt een geweldig en prachtige quilt!
Liefs, Ineke

marga zei

Heerlijk toch dat jou mannen niet meer opkijken van een blokken of stofjes in de kamer.
Groeten
Marga

Dinah zei

Nou ik vind dat de mannen gelijk hebben ookal is het nietklaar het staatnual gezellig.

Lieve groet,dinah

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Prachtig Annelies en zulke mooie kleuren!!!!!
Gelukkig weer teruggevonden. Nu moet ik niet meer op de verkeerde knop drukken. Foei wat een werk om iedereen weer terug te vinden

Annelies zei

@Goed dat we even contact hadden Wietske.