zondag 5 november 2017

show and tell Betty


Gisteren naar de show and tell geweest van Betty Prins gehouden bij Quilt Studio Het Gooi.

Yesterday I went to the show and tell given by Betty Prins at Quilt Studio Het Gooi.


Wat een inspiratie gaf het me en wat is het soms moeilijk dat ik van quilten en borduren hou. Ik kom echt tijd te kort.

It gave me a lot of inspiration and also a dilemma, because I love quilting and stitching. My time is limited.


In ieder geval heb ik van twee van de drie getoonde quilts een patroon in huis. Je weet maar nooit.
Het was een heerlijke ochtend.

Anyway, I have patterns of two of the three quilts shown. You never know.
I had a lovely morning.

7 opmerkingen:

BezigeBijMirjam zei

Dat zal wel gezellig geweest zijn. Ik denk zo maar dat je o.a. De Daisies hebt gekocht. Dat vind ik ook een heel mooi patroon. Ik ben gisteren naar een workshop sterren (Polak) maken geweest. Ook heel leuk! Fijne zondag.

Else zei

Het waren zeker inspirerende uurtjes, zoveel MOOIS kwam er voorbij!!
Fijne zondag, zwaaizwaai

marga zei

Hallo Annelies.
Ik herken het borduren en quilten allemaal heerlijk om te doen maar kiezen is soms moeilijk.
De winter staat voor de deur dus meer tijd om te handwerken.
Fijne zondag.
Groeten
Marga

betty prins zei

Het was zo leuk je weer te ontmoeten Annelies, veel succes met de Daisies!!

Ineke zei

Er is zoveel moois, succes met je beslissing!

Annelies zei

@Het was zeker leuk je weer te ontmoeten Betty !

UplayOnline zei

Het waren zeker inspirerende uurtjes, zoveel MOOIS kwam er voorbij!!


ทางบ้าน