dinsdag 7 november 2017

Follow your Dreams


Al eerder maakte ik twee maal twee blokken (zie onder) voor de Dear Jane quilt "Follow your Dreams". Dit wordt een gezamenlijke quilt waarbij het straks gaat om het totaal plaatje. 
Ik ben heel benieuwd hoe de hele quilt er straks uit komt te zien. 
Afgelopen weekend maakte ik vier punten. Het worden namelijk twee quilts met dezelfde kleurstelling. RS10 en RS11 gingen gisteren op de bus richting quiltshop 100 rozen in Deventer die dit allemaal organiseert en voor de stoffen en het patroon zorgt.

I had already made two times two blocks for the Dear Jane quilt "Follow your Dreams". It will become a quilt made by many people. When it is finished the quilt will give you a picture.
I am very much interested in the final result.
Last weekend I made 4 triangles. Actually there will be two quilts in the end. RS10 and RS11 found there way to quiltshop 100 roses in Deventer. This quiltshop provided the pattern and the fabrics.

7 opmerkingen:

BezigeBijMirjam zei

En dat doe je ook gewoon even er bij. Leuk hoor!

Annelies zei

@Ja, en echt buiten mijn comfort zone Mirjam !

Anoniem zei

Kan mij dat voorstellen heel iets anders ,zal wel even slikken zijn .
Moet er erg aan wennen.

Gr Odette.

P.s vervelend dat je die plaatjes pagina`s er op hebt staan.

Annelies zei

@Odette, ik weet niets van plaatjespagina's.... Ik zie ze ook niet.

Annelies zei

@Odette, als je met plaatjes de woordverificatie bedoeld, dan moet dat helaas zo blijven. Doe ik dat niet, dan krijg ik ongelooflijk veel spam.

Ineke zei

Wat knap Annelies, zo buiten je comfortzone.
Fijne middag

Frea zei

Erg actief, dat je al zoveel blokken en punten voor deze quilt hebt gemaakt.
Je hebt zelfs de meest lastige ster 2 x gemaakt. Best wel een opgave.
Zelf heb ik ook 2 blokken aangeleverd voor deze quilt.