zondag 13 augustus 2017

Torrington Place (17)


Eerlijk is eerlijk, het was gewoon een heel bewerkelijk blok en ik ben blij dat ik het klaar heb. 
De mystery van Micelle Yeo voor Quiltmania verrast je iedere keer weer. Voor deze keer nog twee blokken, maar nu eerst weer een klein stukje borduren.


To be honest, it was a lot of work and I am glad this block is finished.
The mystery of Michelle Yeo for Quiltmania surprises you every time. I still have to make two more blocks, but first of all some cross stitch.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een schitterend blok, Annelies! Je hebt eer van je werk, hoor! En inderdaad een hoop werk, dat kan ik zo wel zien. Mooie kleuren ook!
Alle blokken samen zien er ook prachtig uit, trouwens. Op naar de volgende blokken.
Groeten van Digna en geniet van een zonnige zondag

katrien zei

Prachtige blokken zijn het.

Marja zei

Wat een Prachtig (maar ik kan mij zo voorstellen zeer bewerkelijk)blok.

Groet,

Truus zei

Een heel kleurrijk blok is het geworden en heel mooi.
Succes met de volgende blokken.
Gezellige dag
groetjes, Truus uit Drenthe

Ineke zei

Prachtige blokken, alles zo bij elkaar!

marga zei

Wat een mooie kleurrijke blokken.
Groeten
Marga