vrijdag 25 augustus 2017

de tussendoor lap

Gisteren had ik veel te regelen en dan wil ik daarna iets eenvoudigs doen.
Dit is een lapje waar niet veel aan gewerkt wordt, maar dat toch heel langzaam groeit. Erg leuk om te doen, maar hij ligt er al een paar maanden. Een echt tussendoortje.

Yesterday was a very busy day. After such a day I want something simple.
This is a quilt on which I not often work. It grows, but very slowly.
It is very nice to work on, but this is the result after several month. 

9 opmerkingen:

Quilting moesje zei

Leuk!
Zo groeit mijn lap(je)
Inmiddels al ... jaren :0))
Maar het zou bijna jammer zijn als ie as f is ;0) Net wat je schrijft een (heel) fijn tussendoortje :0))



fitusseb

Anoniem zei

Heel herkenbaar, Annelies. Gewoon even simpele steekjes maken, daar kom je van bij en tegelijkertijd komt er toch iets uit je handen. En dan maakt het niet uit hoe lang zo'n project gaat duren (behalve als je er bijna bent.. ;)
Groeten van Digna

Anoniem zei

Vergat ik nog te zeggen dat ik deze lap wel héél leuk vind; al die gezichten en andere details, je blíjft kijken!
Nogmaals groetjes, Digna

Else zei

Heerlijk zo een werkje waarbij je niet te veel hoeft na te denken!! Het word een vrolijke lap, heel veel prikplezier. Zwaaizwaai

wilma oud zei

Ja, deze kun je altijd opnemen en wegleggen en laat zich ook gemakkelijk meenemen. Mooie kleurtjes. Groetjes Wilma

katrien zei

Wat is ie mooi.

Ineke zei

Heel erg mooi tussendoortje!

inge zei

dergelijke werkjes zijn heerlijk als het hoofd niet naar 'moeilijk' staat. heerlijk ontspannend! mooi!

Unknown zei

Mooie frisse kleuren. Leuk die afwisseling van licht en donker. Lijkt me ook leuk om te doen, Wie weet in het blauw? Succes ermee.