zaterdag 28 januari 2017

Vakje per Week, week 3

De patronen van Vakje per Week 2017 zijn te vinden op het blog van Randje per Week.

Patterns of Vakje per Week 2017 can be found on the blog of Randje per Week.
Met dat ik de foto neem zie ik dat er een kruisje wat losser zit, dat moet ik straks even veranderen.
Op de tweede foto lijkt het of ik op blauw werk. Niets is minder waar. 

Taking the picture I realize that one sross stitch is to loose. I will mend it later.
On the second picture it looks like I am working on blue fabric. Not true !

Het patroontje van week drie komt van deze steken- en randenlap.

This weeks pattern comes from this sampler.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Net als borduren is foto's maken ook een kunst.

Gr Odette.

Annelies zei

@Odette, zeker met slecht licht en een mobiele telefoon.

Wilma Kuin zei

Wat leuk weer die borduursels!!

katrien zei

Wat is dit weer mooi,jammer dat ik geen borduurvingers heb.

Anoniem zei

Het derde blokje is af,ben benieuwd naar het volgende vakje ,bedankt voor jullie ideeen.

Gr Odette.

Guusje, zei

Wat een mooi en bijzonder lapje is dit.