zaterdag 14 januari 2017

Vakje per Week, de aftrap !

 Een nieuw jaar, een nieuw project ! Alle informatie en het eerste patroon zijn te vinden op het blog van Randje per Week. (klik)

A new year, a new project ! All info and the first pattern can be found on the blog of Randje per Week. (klik)
Simone maakt een lap van 8 x 6 vakjes met een rand erom. Ik werk op band. Ik heb een boven en onderrand en verder 16 x 3 vakjes.
Het lapje hierboven gebruiken we voor de rand van RpW 2016 en nu weer voor VpW 2017 !

Simone makes a sampler with 8 x 6 boxes and a border. I make a large band sampler. Mine has a border on top and on the bottom and I have 16 x 3 boxes.
We used the sampler above already before for RpW 2016. This time we use it also for VpW 2017 !

De laatste sampler gebruiken we voor het eerste vakje.

We used the last sampler for the first box.

9 opmerkingen:

Annelein zei

Ja... het eerste begin van het nieuwe projekt.... zo leuk!!!

Dank je wel voor al je creativiteit, aandacht en tijd die je samen met Simone beschikbaar stelt om ons zoveel borduurplezier te bezorgen...

FLR zei

Wat mooi! Ik heb zo´n bewondering voor jullie, het lijkt me overigens ook geweldig leuk om te doen.
Fijn weekend
Francisca

Anoniem zei

Leuk om te zien maar mag ik opmerken dat ik de uitleg wat onduidelijk vind?

Gr Jolijn.

Truus zei

Leuk weer een nieuw project en spannend hoe het resultaat wordt!
Bedankt voor jullie inzet steeds om iets nieuws op te zetten.
Goed weekend
groetjes, Truus uit Drenthe

Annelies zei

@Jolijn, kijk ook op onze facebook pagina. Misschien helpt je dat.

Guusje, zei

Het is een erg leuk patroon om te maken.

Wies Den Besten zei

Fijn, weer een jaar lang borduurplezier.
Ik ga ook voor het borduurbsnd.
Hoeveel cm vanaf de bovenrand moet ik beginnen?

Alvast bedankt, groetjes,

Wies

Annelies zei

@Wies dat hangt af van de lengte van je lap. Als je voldoende ruimte hebt zou ik een centimeter of tien nemen.

Groet,

Annelies

Wies Den Besten zei

Ik heb 2 meter 11 draads.
In de breedte precies goed.