zaterdag 24 december 2016

RpW 2016, week 52

Week 52, de laatste week van Randje per Week 2016. Zoals je kunt zien op het blog van Randje per Week is er een middenstuk gekozen dat afkomstig is van één van mijn pronkrollen.
Zelf heb ik alleen het kader gebruikt en in het kader mijn naam gezet.

Week 52. The last week of Randje per Week 2016. As you can see on the blog of Randje per Week we chose a part of one of my large samplers.
I only used the frame and put my name in it.

Hieronder het origineel.

Below the original.


5 opmerkingen:

Annelein zei

Wat leuk! En grappig dat jij in Huizen woont... Bij Huizen denk ik altijd aan Steekjes en Kruisjes....Maar nu dus ook aan jou...*Ü*...

Annelies zei

@Ja Annelein, geboren in Laren, wat rondgezworven door Nederland en nu al meer dan twintig jaar wonend in Huizen.

Elza zei

Wat een pracht van een afsluiter, heb erg veel zin in de stopjes volgend jaar.
Heel erg bedankt voor al die mooie patronen.
Het was weer heerlijk om iedere week te doen.
Fijne dagen en tot volgend jaar.
Groeten ELza.

Annelies zei

@Dank je wel Elza. Volgend jaar worden het geen stopjes. Het worden diverse patroontjes en er zit doorrijgwerk bij. Fijne dagen !

Lida zei

Schitterend geworden en wat hebben jullie veel vrouwen veel borduurplezier gegeven de afgelopen jaren! Ik hoop dat er ook dit jaar weer veel mensen mee zullen doen!
Fijne dag
Lida