maandag 29 augustus 2016

Joyful World (23)

Nee, ik ben niet als een gek aan het borduren. Dit patroon was al sinds 10 augustus op de Facebook pagina van Joyful World te vinden en sinds vandaag ook op haar site.
In Frankrijk heb ik veel geborduurd, maar ik miste wat kleurtjes.
Het weekend heb ik gebruikt om de uiltjes af te maken.

No, I am not stitching like mad. You could find this pattern from August 10 on, on the Facebook page of Joyful World and as of today also on her site.
I did some parts in France, but lacked some colors. 
I used the weekend to finish the owls.



8 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik dacht al toen ik jouw foto uit Frankrijk zag, hoe kan Annelies al met september bezig zijn terwijl op de site alleen nog maar augustus staat. Het raadsel is nu opgelost en ik wacht rustig tot zij weer terug is van vakantie. Maar hij wordt erg mooi. Zelf ben ik er nog niet aan begonnen dus maakt een maandje wachten niet zoveel uit.
Dank voor alle mooie blogjes van je.
Lieve groet vanuit De Betuwe,
Elise

Annelies zei

@Elise, op Facebook schreef ze dat het allemaal goed komt. Ze had zelfs voor Facebook grote problemen op opladen. De bestanden zijn relatief groot en dat lukte nauwelijks van haar vakantie adres.

Annelies zei

@ ik bedoel natuurlijk MET opladen

Truus zei

Leuk zijn de uiltjes voor de maand september. Het is een hele leuke serie van deze ontwerpster geworden.
Gezellige dag
groetjes, Truus uit Drenthe

Jane zei

Mooie patroontjes, en geweldig resultaat.

Marjan zei

Wat is dit toch een vreselijk leuk patroon!

Chris zei

Wat wordt dat een ontzettend leuk geheel!

Evelyne zei

O, jeetje ik loop al drie maanden achter. het is hier ook zo druk met vrienden en familie. In de zomer weet iedereen ons zo goed te vinden. heel gezellig. maar van borduren en quilten komt niet zo veel!!

Groetjes,
Evelyne