dinsdag 5 juli 2016

weekje weggeweest

Frank en ik waren even een weekje in Frankrijk. Zondag kwamen we terug en het lijkt al weer zolang geleden. 
Onze oudste gaat op kamers, de jongste krijgt van de week zijn diploma en er blijft op de achtergrond de zorg om mijn moeder. Ik zit er weer vol in.
In Frankrijk hadden we heerlijk weer. Eigenlijk was het te warm om met stofjes in de weer te zijn, maar de eerste rand zit om de huisjesquilt. De totale rand wordt simpel. De aandacht moet naar de huisjes gaan.

Frank and I were in France for a week. We returned on Sunday. Already it seems like a long time ago.  
Our eldest son is leaving the house, our youngest gets his papers in a few days and my mother has her ups and downs which worry me.
We had lovely weather in France. It was a bit to hot to quilt, but I made the first part of the border. It is going to be a very plain border, because I want the focus on the houses, not the border.

4 opmerkingen:

marga zei

Fijn te lezen over een weekje rust voor jou in Frankrijk.
Het is allemaal heel herkenbaar.
Moeder ben je voor altijd ook al gaan kinderen op kamers, samenwonen of trouwen.
En blijf je kind van je ouders waar je als ze ouder worden zorgen om hebt.
Ik wens je het allerbeste en veel plezier met het afmaken van de leuke huisjes quilt.
Groeten
Marga

Carolien zei

Lekker, zo'n weekje weg ...
De quilt wordt prachtig!

Carolien zei

P.S. gefeliciteerd met de prestatie van je jongste!!!

Truus zei

Even de batterij weer opladen en dan kun je er een poos tegen. Fijn dat het met de kinderen goed gaat.
De rand past goed bij je huisjesquilt.
Gezellige dag
groetjes, Truus uit Drenthe