zaterdag 23 januari 2016

RpW 2016, week 4

deel 4

deel 1,2,3,4
De patronen van RpW 2016 zijn te vinden op het blog van Randje per Week. (klik)

Patterns of RpW 2016 can be found on the blog of Randje per Week. (click)

In deel 4 laten we de rest van het alfabet zien, zoals Hendrika Schut dat borduurde. Ook de cijfers hebben we gebruikt. Aan het einde vier letters van een nieuw alfabet. Het lapje dat daarbij hoort laat ik volgende week zien.

In part four we show you the rest of the alphabet Hendrikda Schut made including the figures. 
The last four letters of a new alphabet. Next week we show you the sampler in which these letters are used.

4 opmerkingen:

Ria A.-S. zei

Goedemorgen, Annelies,
Ik keek er al naar uit en heb al alles klaarliggen om te beginnen!
Bedankt weer!

Johanna Faber zei

Fijn weekeinden groetjes uit Zweden

Truus zei

Leuk om een merklap uit mijn geboorte provincie te zien. Zelf heb ik nooit zo'n merklap gemaakt toen ik zo oud was als deze borduurster al was dat in hetzelfde jaar.
Goed weekend
groetjes Truus uit Drenthe

Anoniem zei

Leuk Annelies, het 'staat' al op mijn mooie borduurlinnen en het was leuk om te doen. Dank je wel.

YokkoBears