zaterdag 16 januari 2016

RpW 2016, week 3

part 1,2 3

part 3

Patronen van RpW 2016 zijn te vinden op het blog van Randje per Week (klik).

Patterns of RpW 2016 can be found on the blog of Randje per Week (click).

Het eerste alfabet dat we gebruiken voor RpW 2016 is het bovenste alfabet op de lap van Hendrika Schut uit 1914. Denk niet: "ik zie nu ook de t,u,v,w, x, y en z  dus die borduur ik ook alvast". I.v.m. het passend maken op de lap kan het namelijk zijn dat afstanden tussen letters net iets anders zijn.

The first alphabet we used for RpW 2016 is the one Hendrika Schut made in 1914.
Please, do not add the additional part of this alphabet now you see it, because distances between the t,u,v etc. might be different.

5 opmerkingen:

Ans zei

Mooi hoor, ik wacht echt wel tot volgende week hoor, ik heb nog genoeg andere projecten onderhanden!

Truus zei

Hoera de eerste letters mogen geborduurd worden.
Goed weekend
groetjes, Truus uit Drenthe

Johanna Faber zei

Wat gaat deze steken lap mooi worden
Fijn weekeinden groetjes uit Zweden

Ria A.-S. zei

Ik ben het helemaal eens met Joke.
Ik vind hem nu al mooi en heb gisteren meteen deel 3 geborduurd.
Mooie zondag!

Annelies zei

@Ik ben zelf al over de helft en zelf vind ik het een hele mooie lap worden !