zaterdag 2 januari 2016

RpW 2016, week 1

Het patroon van het eerste deel van RpW 2016 is te vinden op het blog van Randje per Week.
De bovenstaande foto laat niet de totale lengte zien. Dat heb ik gedaan, omdat het anders wel erg klein op de foto kwam.

Pattern of the first part of RpW 2016 can be found on the blog of Randje per Week.
The picture above shows only a part of the band. Otherwise it would look very tiny.
Welkom bij de aftrap van RpW 2016.
Geloof me, we staan aan het begin van een hele mooie grote lap. Ik kan dat weten, want ik heb hem inmiddels al voor de helft geborduurd. Ook Simone is druk in de weer met haar mooie versie in rood.

Voor het eerste deel hebben we gekozen een randje dat staat op bovenstaande lap uit mijn collectie. 

Welcome to the first week of RpW 2016.
Believe me, it is going to be a beautiful large sampler.  I know, because I am already halfway making it. Simone is also making a beautiful version in red.

For the first part we used a band from the sampler above. It is in my collection.

8 opmerkingen:

Ans zei

Ik heb er weer helemaal zin in, heel erg bedankt dat jullie dit weer voor ons gedaan hebben. Weer een heel jaar plezier met borduren, dank je wel!

Phebe and Jane zei

Wat een geweldig leuk lapje. Heel anders dan "normaal", of verbeeld ik me dat?
Ik ga meedoen met RPW2016. Mijn lap ligt al voorbereid klaar om straks bij de koffie de eerste steekjes te zetten.
Dank je wel voor het mede-organiseren!
Groetjes,
Marian

Truus zei

Heerlijk het begin van een nieuw jaar en een nieuwe uitdaging met deze RpW.
Een voorspoedig en gezond nieuwjaar voor jullie.
groetjes, Truus uit Drenthe

Annie Derks-Scholten zei

Allereerst een gelukkig nieuwjaar gewenst!
Heerlijk ik ga ook weer mee doen! Afgelopen jaar heb ik overgeslagen, dat heeft het hele jaar geknaagd. Dus maar gauw het boekje besteld en dat is fantastisch! Geweldig dat jullie dit weer organiseren!
groeten Annie

Johanna Faber zei

Gelukkig Nieuwjaar Annelies en wat leuk dat jullie doorgaan met de randjes

Nu ben er afgelopen jaar achter gekomen, dat dat er heel veel kunnen zijn!

Groetjes uit Zweden

Hennie zei

Prachtig al die randjes, de olifanten van vorig jaar vind ik ook geweldig.
Ik ben nog met mijn eerste randjes rol aan het borduren.
Misschien doe ik de olifanten er wel ergens tussen.

De allerbeste wensen voor 2016

Groetjes Hennie

Ria A.-S. zei

Dank je, Annelies!
Het eerste patroontje is klaar en tijdens het borduren heb ik besloten alsnog de randjes van 2015 te gaan borduren.
Echt fijn, dat jij en Simone dit doen.

Hartelijke groet,

Ria

Annelein zei

Had ik mij nog zo voorgenomen om dit jaar over te slaan... maar... je begrijpt het vast al... ik ben "om".

Wat een leuk begin van dit projekt!