donderdag 3 december 2015

RpW 2015 en 2016

Het is wat rustiger op mijn blog, maar achter de schermen wordt hard gewerkt.
Het boekje van Randje per Week 2015 is bijna klaar en kan al gereserveerd worden in de webshop van atelier Soed Idee ( Simone).
Zowel Simone als ik zijn, ieder in een eigen kleur, RpW 2016 aan het borduren. Ik zou het zo graag willen laten zien, want ik word er erg blij van, maar dat zou alle pret voor het komende jaar verpesten. Jammer hè ?!

It is a bit quiet on my blog, but I am working hard.
The booklet of Randje per Week 2015 is almost ready and can be pre-ordered in the webshop of atelier Soed Idee (Simone).
Both Simone and I, each taking a different color, are working on RpW 2016. I would love to show it to you, because it makes me very happy, but that would spoil it all. 



3 opmerkingen:

Ans zei

Ja, dat is inderdaad jammer. Mijn complimenten voor jullie dat jullie dit weer opzetten voor zovelen borduurders. Heel erg bedankt!

Anoniem zei

Maak ons maar weer lekker, Annelies! Dat gaat je goed af, haha! :)))
Groeten van Digna, die nog volop bezig is met de randjes (van 2014..)

Petra zei

.. ben wél benieuwd! :-))