vrijdag 19 juni 2015

hard gewerkt

Zo af en toe moeten Simone en ik wat dingen afstemmen. Zo kwam het dat Simone gisteren bij me op bezoek was. Heel gezellig en ik kan jullie zeggen dat we veel hebben gedaan. Wat, dat blijft nog even geheim, maar wat kwamen er een ideeën naar boven !
Simone and I needed to talk about things so she gave me a visit. We had a lovely time and did much. I am sure you want to know everything, but it is all still a secret. I can tell you though that a lot of ideas passed by.

9 opmerkingen:

Marja zei

Spannend!

Ans zei

Het voelt alsof ik een kat ben en er wordt een lekker hapje voor mijn neus gehouden!

Willy zei

Het is te zien dat jullie er veel plezier aan beleefden.

Wilma Kuin zei

Gezellig! !!

Truus zei

Leuke foto van jullie beiden.
Het duurt niet al te lang voordat we het weten???
goed weekend
groetjes,Trus uit Drenthe

Lida zei

Gezellig om samen ideeën uit te werken en ben dus heel benieuwd wat het zal worden! Zo lang geen tijd gehad om lekker op blogs te neuzen, dus nu even ingehaald! Groetjes
Lida

boerewente zei

Veel dat jk.lie even ons zo mee laten genieten.......

Bezig Plus zei

Dat belooft wat..... Voorpret.....
Creatieve groetjes,
Anje.

Frederika zei

Dat hoort nu al naar een spannend project