dinsdag 16 juni 2015

en nu......

En nu.....
De knoopjes zitten op het laatste blok.
Vijftien stitcheries, 11 grote en 4 kleine, maakte ik de afgelopen jaren. Ze zijn af. Er bestaat geen patroon van een bijbehorende quilt. Op internet zag ik twee quilts gemaakt met deze blokken, maar mij te statisch. Ik wil geen blokken keurig op een rij.
Dat wordt schuiven en hard nadenken !

And now....

I have added buttons to the last block.
Over the years I made 15 stitcheries, 11 large ones and 4 smaller ones. All blocks are finished. There is no pattern belonging to these blocks. On internet I found two quilts made with them, but not what I want. 
I have to do a lot of thinking !

11 opmerkingen:

Judith zei

ook een enig blok!

BezigeBijMirjam zei

Ze zijn allemaal even leuk. Ik ben benieuwd hoe dat je deze stitcheries gat verwerken. Fijne dag!

Ans zei

Dat zal vast wel goed komen, je blokken zijn in ieder geval prachtig geworden!

Marja zei

Leuk Annelies, dat is even geleden toch dat je aan een quilt 'zat'?

Groet,

Annelies zei

@Dat is het zeker Marja en ik hoop dat het me over mijn quiltdip heen helpt.

Frederika zei

Oh wat leuk met die knoopjes. Ik ben benieuwd

Quibi zei

Ik vind je stitcheries zó schattig. Ik ben erg benieuwd hoe je die in een quilt gaat verwerken! Succes met bedenken!

Quibi zei

Ik vind je stitcheries zó schattig. Ik ben erg benieuwd hoe je die in een quilt gaat verwerken! Succes met bedenken!

Sylvia zei

Ze zijn leuk je blokken en inderdaad een eigen ontwerp er mee maken is leuk en geeft voldoening.
Ben benieuwd wat er uit de bus komt.
Groetjes Sylvia.

Toos zei

Wat zijn ze leuk geworden ! Ik ben benieuwd naar het vervolg maar dat is je wel toevehrtrouwd.
Toos

Bezig Plus zei

Och wat een schatje, zo bijzonder met zulke mooie knoopjes....
Hier maak je een heel bijzondere quilt van, ik weet het zeker......
Veel ontwerpplezier,
Groetjes Anje.