maandag 15 juni 2015

de bakker

Het was heerlijk om weer even een weekje in Frankrijk door te brengen. Frank en ik hebben veel gedaan en af en toe zette ik wat steekjes aan de laatste stitchery van The French Collection.
Nu nog de knoopjes en dan ga ik er een quilt bij verzinnen, wat nog niet zo makkelijk is.

For a week we were in France and we had a very good time there. Frank and I did a lot and now and then I worked on my last stitchery of The French Collection.
Soon I am going to add the buttons and after that I have to design the quilt. Not an easy job.


7 opmerkingen:

quilting Jeannet zei

Dit vind ik al heel erg mooi worden Annelies.

Wilma Kuin zei

Dit is alweer erg mooi!!

Anja.M zei

Een mooi blok Annelies.
Quilt groetjes Anja.

Marjan zei

Ook al weer zo'n leukerd!

Bezig Plus zei

Wat fijn dat je het zo heerlijk had.... welkom terug!
Prachtig is je bakkertje, ben zo benieuwd naar je knoopjes.....
Steekjesgroetjes Anje.

Guusje, zei

Hij is weer erg mooi net als de andere stitcheries uit deze serie. Helaas niet meer te krijgen volgens mij.

Annelies zei

@Misschien nog in het buitenland ? Ik heb ze toendertijd bij de webshop Kwibbels gekocht.