zondag 21 september 2014

tarte à la tomate

Even een foto die ik vorig jaar maakte in Grignan in Frankrijk. Belangrijker is echter de link naar een heerlijke taart met tomaat en geitenkaas. Zeker, de taart ziet er heerlijk uit, maar kijk naar de streek waar het filmpje is gemaakt. Echt heel dicht bij ons Franse huis. Als ik het bekijk is het net of ik thuis ben.
Klik op: tarte à la tomate de Virginie  en bekijk het filmpje op deze pagina.

A picture I made last year in Grignan, France. More important is the link I give you of a French pie with tomatoes and goat cheese. It looks delicious, but please have a look where the film was taken. It is so close to our French home that it almost feels as being there.
Please click on: tarte à la tomate de Virginie and view the film on this page.

11 opmerkingen:

Balsemien zei

Oh wat leuk een kijkje in je Franse achtertuin: geweldig!

Villa Zeezicht zei

Oh jammie, het water loopt me in de mond :)

Sylvia zei

Tja, dat zijn pas tomaten hè? Saint-Pierre, tenminste ook rood, dus rijp, van binnen. Is lekker zo een tomatentaart!
Je krijgt toch gelijk weer heimwee??
Groetjes Sylvia.

Berna zei

Mooi plaatje van Grignan en eet smakelijk!

Unknown zei

Prachtige omgeving!

Heather zei

Thanks for the link, it looks wonderful !

marga zei

Heerlijk dat je op zo'n manier nog kunt nagenieten van jouw stukje Frankrijk. Maar ik heb ook genoten het lijkt mij ook wel lekker om zelf eens te maken.
Groeten
Marga

Unknown zei

Ga je tarte aux tomates snel maken! Lijkt mij heerlijk.

margaholla54 zei

hoi Annelies, wat ziet het er heerlijk uit en wat is het daar mooi. heb het filmpje gekeken en wil de tomatentaart ook gaan maken, nu is het misschien heel dom, maar als ze het deeg heeft gemaakt in de vorm, smeert ze het erg dik ergens mee in..... voordat de tomaten erop gelegd worden, kun je me zeggen wat dat is. alvast hartstikke bedankt, marga

Annelies zei

@Marga, ze smeert het in met mosterd, maar dat komt niet terug in de opsomming van de ingredienten.

margaholla54 zei

hartstikke bedankt Annelies, ga het zeker proberen.