dinsdag 29 april 2014

vlaggetjes (28)

Helaas weet ik niet wie het vlaggetje met de rode bloemetjes voor me heeft gemaakt, dus herken je je vlaggetje, dan zou ik het graag horen.
Het bovenste vlaggetje kreeg ik van Sis en de onderste van Mirjam.

Bedankt Jeannine dat je heb gereageerd, nu weet ik dat het bloemetjesvlaggetje door jou is gemaakt.

I have no idea who made the flag with the red flowers for me, so if you recognize it, please let me know.
The one on top was made by Sis and the one below by Mirjam.

Thank you so much Jeannine for letting me know that the flag with the flowers was made by you.

6 opmerkingen:

sylvia zei

Dit zijn ook wel hele mooie, hoor Annelies!!!

Annelies zei

@Zeker ! Het is echt een hele bijzondere slinger !

Sis Voorn zei

Graag gedaan :)
Met veel plezier gemaakt !

Annelies zei

@Met plezier ontvangen Sis !

Rennie zei

Prachtige exemplaren!

Chris zei

Ook weer van die leukerds!