woensdag 16 april 2014

verrassing

Via Facebook kreeg ik een berichtje van Maaike dat ze dit lapje voor me op een braderie had gekocht. Super natuurlijk !
Het weefsel is erg dun door het wassen, maar de kleuren zijn nog erg goed. T.B. heeft mooie randjes gemaakt in 1938.

Through Facebook I received a message from Maaike. She had bought this sampler for me on a fair. Wonderful !
It has been washed several times so it has become very thin, but the colors have remained good. T.B. made some beautiful bands in 1938.

9 opmerkingen:

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Typisch Maaike!!! Zo lief dat ze aan jou denkt.
Fantastisch zo'n mooi lapje en dat ze dat nou zomaar weer aan jou geeft……..
Klasse!!!!!
groetjes
Wietske

Ans zei

Wat leuk dat er toen ook met kleurtjes gewerkt mocht worden. Nu ik met de randjes bezig ben, let ik ook veel meer op de randjes die in zo'n lapje verwerkt zijn.

Berna zei

Weer even bij gelezen over al je mooie lapjes. En wat lief dat iemand dit lapje speciaal voor jou kocht.

Frederika zei

Wat een mooie. Lief van Maaike.

Willy zei

Wat een leuke verrassing van Maaike. Ik zie dat ze destijds ook al smileys borduurden (het laatste randje lijkt er zo toch sprekend op).

Tony zei

Hoi Annelies.Een erg leuke verassingen het zijn mooie randen. Groeten Tony

Marjan zei

Wat geweldig! Een prachtig lapje met fraaie randjes.

Anoniem zei

Heel mooi lapje en heel lief van Maaike. Wat ben jij graag gezien. Net zoals Ans,kijk ik met meer aandacht naar de mooie randjes. vr gr Sabine.v

Chris zei

Oh wat lief van Maaike. Helemaal aan jou besteed. Wat grappig Annelies, het eerste deel alleen in rood en daarna kleurtjes. Echt leuk!