donderdag 24 april 2014

eenvoudig

Natuurlijk ben je geneigd alleen de meest mooie lapjes te kopen, maar dat geeft geen goed tijdsbeeld. Zo zit mijn verzameling niet in elkaar. Heel veel schoollapjes waren eenvoudig van aard. Zo ook dit lapje. Het werd gemaakt door H.B. in 1952.

It is easy to buy only the most beautiful samplers, but that is not my way to build a collection. I do not only want the richly made ones, but also the simple ones and believe me a lot of them were simple.
This one was made by H.B. in 1952.

8 opmerkingen:

Ans zei

Misschien is zo'n lapje wel door een jonger kind gemaakt, ik vind hem wel leuk!

Anoniem zei

Juist die eenvoud maakt hem mooi!

Else zei

Eenvoudig maar ze heeft er vast al haar energie in gestopt! Fijne zonnige dag,

Jeanny zei

Aandoenlijk door de eenvoud.

Annie Kingma zei

Eenvoudig en mooi toch.
Het meisje dat het heeft gemaakt, zal er veel werk van hebben gehad.
Zelf was ik in dat jaar ook op school.
Spijtig ik heb mijn borduur lapjes niet meer.
Groetnis Annie

Johanna Zweden zei

Maar het blijft toch speciaal en een stukje historie
Groetjes uit Zweden

AnitaS zei

Door zijn eenvoud juist een mooi lapje voor je verzameling.

sylvia zei

bekende randjes!!