vrijdag 11 april 2014

de laatste rij

Het leek zo'n leuk idee, zes jaar nadat ik de eerste 365-dagen quilttop maakte met een tweede beginnen. Ik begon net zoals bij de eerste eind april. Eerlijk is eerlijk, al na een week vroeg ik me af wat me bezielde. Mijn leven was heel wat drukker dan zes jaar terug. Toch zette ik stug door, omdat ik alle 365 lapjes al had gesneden.
Nu begin ik vandaag met de laatste rij. Het handwerkje vond ik voor 20 eurocent bij de kringloop. Zoiets verdient een tweede leven.

I found it a brilliant idea. Six years after making my first 365-days quilt top I started a second one. I started on the same day as six years before. To be honest, after a week all inspiration was gone. My live was so different, read more hectic, than when I started the first one. I did continue though, because I had already cut all the parts.
Today I start with the last row. I bought this little piece of needlework for 20 eurocents in a second hand shop. This way it gets a second chance.

17 opmerkingen:

Jeanny zei

Succes met de laatste rij. Mooi dat dit hardanger lapje een tweede leven krijgt.
Fijn weekend.

Marina Brito de Campos zei

De aanhouder wint, altijd. Goed gedaan!
Marina.

Anoniem zei

Altijd geweldig om mooi oud textiel te verwerken in nieuwe projecten! Tja, en sommige keuze's lijken in aanvang heel erg erg leuk, maar als je dan eenmaal bezig bent vraag je je wel eens af waarom je er aan begonnen bent ;)! Gelukkig komt het eind in zicht! Fijne dag!!

Annelein zei

Wat een lief handwerkje. Daar zitten heel wat uurtjes werk in.

Ik doe het je niet na. Elke dag een blokje...

Monica zei

Leuk dit kleine handwerkje, succes met de laatste maand, en al is het een heel werk, je zult later terugzien op een heel bijzonder 'dagboek'

Miranda zei

Ik ben zo trots op je!!! Lieve Annelies als ik me bedenk wat er jou afgelopen jaar allemaal overkomen is. Das al een verhaal op zich. Heel knap van je dat je het toch bijna hebt volbracht. Dikke pluim en neem de tijd he! Dikke knuffel van mij voor jou

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Tja inderdaad, het jaar is om en je hebt maar weer gedaan Annelies.
Ook een gedenkwaardig jaar waarin bij jou veel gebeurd is.
Ontzettend knap, deze prestatie!!!!!
groetjes
Wietske

Johanna Zweden zei

Veel succes Annelies
Mooi je lapje
Groetjes uit Zweden en een fijn weekeinden

AnitaS zei

Knap hoor dat je hebt doorgezet. Vooral met de laatste ingrijpende voorvallen in je leven.

Quiltlia zei

Heel knap dat je het hebt volgehouden,je zult zien dat je er achteraf blij mee bent.Suucces met het afmaken.
Groetjes Lia

Frederika zei

Petje af dat je dat volhoudt.
Fijn weekend

sylvia zei

oh, alweer een jaar voorbij??? Had ik niet gedacht!! Vroeg me wel af of het je nu lukt om bij te blijven! Ben heel benieuwd naar het resultaat!
liefs en fijn weekend,Syl

Annelies zei

@Sylvia, met schrijven ben ik bij, maar hij moet nog in elkaar.

Rennie zei

Zo fijntjes!

Chris zei

Ik vind het een hele prestatie Annelies. Deze quilt zal een heel speciale betekenis voor je blijven hebben. Ik ben ook benieuwd naar het resultaat.

betty prins zei

Alsof het zo had moeten zijn, Annelies, zo'n jaar als jij nu meemaakt, had je niet kunnen voorzien toen je aan de quilt begon.
Fijn dat het je gelukt is hem toch (bijna) af te krijgen, ik heb grote bewondering voor je doorzetten!!

Anoniem zei

Drukker, maar ook emotioneler en zeker de laatste maanden