woensdag 18 december 2013

sashings van de Belton en Di...

Het begint erg op te schieten met de Letters from Belton Grange quilt. Een blok van de maand dat me erg na aan het hart ligt. Ik geniet er nog steeds van. Nog twee verzendingen en dan is de voorzijde klaar. Steeds meer blokken krijgen nu ook sashings.
De opvolger wordt de mystery quilt van Di Ford. Ja, daar kun je toch gewoon geen nee tegen zeggen .....
De quilttop of The Letters from Belton Grange will be finished in a few months. It is a block of the month that I do like very much. Only two shipments left.
Soon the mystery of Di Ford will begin. Need I say more ....

18 opmerkingen:

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Hij is zo mooi!!!
kreun, kreun wat moet ik nou doen?
Geweldig Annelies, zoals jullie met de borduursters bezig zijn. Wat een enige tijd.
groetjes
Wietske

Annelies zei

@Ja, het "Randje per Week"-blog en de facebooksite stromen over. Ongelooflijk !

sylvia zei

gelukkig ben ik dit keer sterk genoeg om wel 'nee' te zeggen! Krijg steeds meer ufo's......;(
groetjes, Syl

Else zei

Belton word steeds MOOIER en ja Di schitterend maar ik sla over! Wat Syl ook schrijft ufo's... Fijne dag knuffel Else

Annelies zei

@Ooit Sylvia en Else, werkte ik aan één quilt tegelijk. Die tijd ligt, mede door het werken in een quiltwinkel, ver achter me. Teveel verleidingen.

GRANNY'S HOUSE zei

Prachtig en ik hoop ook sterk te blijven, er liggen hier ook ufo's, maar hij is wel erg mooi...........

Groetjes
Ines

Martine zei

TOP's maken is leuk, maar dan nog quilten.

petronella zei

Weet je, zo nu en dan maak ik echt wat af!! Maar je Belton is mooi!

Annelies zei

@Zo heb ik dit jaar nog de Dear Jane afgemaakt. Een hele klus.

Ans zei

Mooie blokken, vooral met die sashings ertussen zijn ze heel bijzonder.

betty prins zei

Ja genoeg verleidingen..., ik heb ook heel wat afgemaakt dit jaar, maar het lijkt of de stroom nooit ophoud, zeker niet met als het moois dat verschijnt. Wb Di, ik wacht even de Quiltmania af, kan altijd nog in de 'boot' stappen...

Lida zei

Prachtig! Ben heel benieuwd hoe het geheel er straks uit gaat zien! Groetjes
Lida

Marjan zei

Wordt echt schitterend, de Belton!

Amarins zei

Wat wordt dit schitterend. Groetjes, Amarins

quiltlodge gerda zei

Oei, dat is wel heeeel erg mooi! Helaas, er komt hier weer een heerlijkheidje ( nou ja niet helaas natuurlijk, maar je begrijpt wat ik bedoel) dus die heeft uiteraard voorrang ;)

katrien zei

Mooi met die sashings.En die Di Ford,heb ook getwijfeld.

Berna zei

Mooie sashings!

Guusje, zei

Wat een mooie quilts zijn beide, erg leuk om te lezen dat je er met veel plezier aan werkt.