woensdag 4 december 2013

Reiko moet eigenlijk sneller

Met dat ik de titel van mijn blog schrijf zegt een stemmetje: "Misschien moet je je verwachtingspatroon bijstellen...". Maar ja, dit soort uitspraken krijg je na een dag werken, waarop de finishing kits voor deze quilt binnenkwamen. Ja, ik heb er één gekocht, ook al ga ik de quilt waarschijnlijk iets anders maken. Ik kan de kit nog niet laten zien, want hij wordt eerst ingepakt voor de Sint.
Pakken jullie ook (bijna) al je pakjes zelf in ?

I want this block to be finished, but is it realistic ? These are busy times. Yesterday, while being at work, the finishing kits for this quilt were delivered. Yes I bought one, although I am going to make the quilt a little bit different. I can't show you the fabrics yet, because I am giving the kit to myself as a present on Saint Nicolas.
Do you also wrap up (almost) all your presents yourself ? 

15 opmerkingen:

Ans zei

Ik zag de kit in de nieuwsbrief van Petra en vind hem er erg leuk uitzien. Wij slaan Sinterklaas een jaartje over, de kinderen hebben het te druk, en ja, ik ben ook altijd de pakjes inpakker.

Wilma Kuin zei

Wat ziet het er prachtig uit!! Hier wordt van alles ingepakt. Gewoon omdat het zo leuk staat om er een prachtig cadeautje van te maken,.. Lintjes, touw,.. Ze zeggen hier altijd dat je kan zien welke piet het heeft ingepakt.
:o)

Judith zei

Ik houd mijzelf altijd voor dat het laatste steekje net zo leuk moet zijn als het eerste! Je werk, as ever, ziet er prachtig uit! Sinterklaas heeft wel een super piet in dienst zeg!

Guusje, zei

Hij is prachtig en ja ik pak ook altijd zelf mijn pakjes in,

Else zei

Het is weer een MOOI blok geworden! Ik zag het pakket net ook ben benieuwd wat voor draai jij er aan gaat geven. Fijne dag knuffel Else

Anoniem zei

Gewoon doorgaan Annelies en jezelf niet te hoge eisen stellen-makkelijker gezegd dan gedaan!
Sint rijdt al een aantal jaren voorbij tot de kleinkinderen groter zijn.Ze wonen allemaal te ver weg om éven' Sint te vieren.
Dus genieten ik van heerlijke pepernoten en een choco letter-mmmm
gezellige dag
groetjes,Truus uit Drenthe

Rennie zei

In overleg speel ik weleens voor hulpsinterklaas (meestal iets op quiltgebied). Voor de rest klopt mijn hartje vol verwachting a.s. Vrijdagavond.

christine zei

wij vieren ook elk jaar sint en ja ook ik pak van alles in. hihi van bv een zakje pepernoten tot mijn eigen kadootjes hoewel dat er steeds minder worden.. je reiko wordt erg leuk .

christine

Manuela zei

The block looks fantastic.
The little children are so cute.

Greetings, Manuela

Annelies zei

@Else, er moeten nog twee Sunbonnets op.

Marjan zei

Prachtig, Annelies! Zo schattig...

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Prachtig wordt het Annelies, een lust voor het oog!!!!
Wat zal het geheel straks mooi zijn.
groetjes
Wietske

Chris zei

Dit jaar wordt er hier niets ingepakt, snik! Sint gaat huisje voorbij en zelfs huisje van dochter. Maar met kerst, dan wordt er heerlijk feest gevierd. Zou leuk zijn als er dan sneeuw ligt zoals bij jouw Reiko.

Saskia Smit zei

Ik doe hem ook iets anders. Ik heb nog best veel lapjes over, die ik wil gebruiken.

Marians Quiltblog zei

Ben benieuwd naar het eindresultaat. Enne, die pakjes? Op een of twee na pak ik alles zelf in :)
Fijne avond,
Groet Marian