maandag 9 december 2013

Randje per Week !!!!!

Begin november vertelde ik op de schoollapjes-dag in Vaassen over mijn schoolllapjesverzameling. 
Al tijdens deze lezing ontstond het idee iets te toen met al die leuke randjes die je op schoollapjes kunt vinden. 
Simone, van atelier Soed Idee, en ik spraken er nog die dag over en het balletje ging rollen. Ik zocht in mijn lapjes naar allerlei leuke randjes en Simone maakte er een borduurpatroon van.
Oké, het eerste idee was 52 randjes, één randje per week, maar er waren zoveel leuke randjes !
Het zijn er 106 geworden en vanaf zaterdag 4 januari worden één of meerdere randjes per keer gepubliceerd op het blog: "Randje per Week".
Meer informatie vind je aldaar !
O ja, en geloof me, het wordt leuk !!!!

Last November I talked on the school sampler day in Vaassen I talked about my school sampler collection. 
During my talk the idea came to do something with the beautiful borders you find on these samplers.
Afterwards Simone from atelier Soed Idee and I talked more and it started. I looked at all my samplers to find the right borders and Simone made the pattern.
Right, our first idea was to choose 52 borders, one border a week, but there were just to many nice borders.
I selected 106 and from January 4th on you will find one or more borders a week on the blog : Randje per Week.
Go there please for further information.
One more thing, believe me, it is going to be fun !!!


32 opmerkingen:

Supergoof zei

LEUK!!!

Anoniem zei

Vind het erg leuk en doe graag mee!
Bedankt voor alle tijd die jullie erin steken.
groetjes,Truus uit Drenthe

quilting Jeannet zei

Heel erg leuk idee Annelies, ik geloof dat ik me aansluit.

Marja zei

Wat een leuk idee!!

Groet,

Guusje, zei

Wat leuk, ik ga me meteen aanmelden. Wat zal dit een mooie randenrol worden.

Trui zei

Ben niet zo van het borduren, maar ik vind het wel een erg leuk idee! Veel plezier er mee! groetjes, Trudy

Unknown zei

Wat een leuk idee! Ik ga meedoen. Groetjes Nardy

Ineke zei

Ik heb mij opgegeven, ben alleen niet zo'n ervaren borduurster. We zullen zien.

Liefs, Ineke

Annelein zei

Wat lief al die lapjes zo bij elkaar! Hier liggen ook al heel wat randjes bij elkaar verzameld voor ooit.

Misschien dat ik gezellig mee borduur... worden het alleen andere randjes...

Annelies zei

@Ja, het worden alleen maar randjes, met uiteraard ook de mogelijkheid je naam en datum neer te zetten.

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Te leuk, Annelies. Ik heb de bestelling al geplaatst!
groetjes
Wietske

Joyce zei

Ooh wat een leuk initiatief!! Zal ik........... :o)

Annelies zei

@Is je eigen keuze Joyce, maar hij wordt zo leuk !!

Wilma Kuin zei

Leuk!!

Elsbeth zei

oei wat leuk...en ik borduur nooit! Misschien een leuke start??

GRANNY'S HOUSE zei

Wat een leuk idee!!!

Groetjes
Ines

Monica zei

Super leuk dat jullie dit initiatief hebben doorgezet! dank je

Anoniem zei

Wat een geweldig leuk initiatief! Ik ga zeker kijken, meedoen misschien..??

Mijna zei

Annelies (en Simone: wat een geweldig idee! Zelf had ik voor 2014 een ander idee: UFO's en AFFO's maar denk ik dat jullie niet veel nodig hebben om me om te krijgen. Zo groot zijn de randjes tenslotte niet.

Ik wil nog even bedenktijd,
Mijna

Dalia zei

Ik doe ook graag mee!

conny's quilts en creaties zei

Leuk idee! Komt dat ook op jouw blog of alleen bij Simone?

Sabine.v zei

Amaai, wat een leuk initiatief. Van samenwerking gesproken. Hoe schoon kan het leven zijn. Geven is leven. Dat wordt een leuk 2014! Ik moet nog ergens tijd kunnen kopen. Veel succes!

Annelies zei

@ Conny, het komt op geen van de twee. Het kjomt op het blog Randje per Week. Link staat in de tekst.

moniek zei

Leuk idee, ik doe graag mee! Bedankt voor het initiatief!

Chris zei

Wat een ontzettend leuk idee! Daar krijg je heel veel reacties op en deelneemsters, dat kan niet anders.

sylvia zei

hallo Annelies, kon niet uitblijven, he, dus ik heb me net opgegeven en het linnenband besteld!
Hartstikke leuk idee en ik kijk er naar uit, liefs, Syl

petronella zei

Wat een leuke verzameling lapjes op de foto, ben benieuwd naar de randjes!!

Bears with a HEART zei

Wat een leuk idee.
Ik doe graag mee en ga me aanmelden.

Aafje zei

Hoi hoi Annelies
Wat zijn jullie snel zeg !!
En we doen zeker mee vooral na al die mooie lapjes die we van jou hebben gezien met de schoollapjes dag
Gr. Aafje

Annelies zei

@Ja Aafje, er is door ons beiden hard gewerkt ! Met veel plezier overigens.

Dineke zei

Wat een leuk idee Annelies!

Anoniem zei

Leuk dat jullie dit doen, ik kijk er naar uit en ga zeker meedoen.
Jo