zondag 15 december 2013

kerstboom (2)


De tweede boom die ik afgelopen vrijdag op de foto zette was die op de Dam. Maar ja, ook al koud en mistig.
Nee dan de boom in de Bijenkorf. Zo vanaf de bovenste etage lijkt hij niet groot, maar geloof me hij is het wel.
The tree on Dam square was the second one I made a picture of on Friday. Again misty and cold.
Look at the tree in the Bijenkorf, a large shopping mole on Dam square. From the top floor it doesn't look that big, but believe me it is huge.

10 opmerkingen:

GRANNY'S HOUSE zei

De Bijenkorfboom is altijd ontzettend groot, dat weet ik nog, als kind gingen wij er altijd naartoe om de boom en de schitterende etalages te bekijken.

Groetjes
Ines

Berna zei

Leuk al die bomen door de stad heen.
Fijne zondag.

AnitaS zei

Het heeft wel wat die boom zo in de mist.

Anoniem zei

Geef mij maar de boom op de Dam en bovendien zo van bovenaf daar wordt ik altijd misselijk en draaierig van-zelfs van deze foto!
Mijn kerstboom heeft weinig versiering dit jaar-heerlijk rustig.
goede zondag
groetjes,Truus uit Drenthe

Anoniem zei

PS Wat een geweldig aantal mensen hebben zich opgegeven voor de randjesmerklap-dat geeft vast een heerlijk gevoel,maar ook extra werk?!
Succes
Truus u.D.

Annie Kingma zei

Grote bomen hoor.
Hier in ons dorp is hij wel wat kleiner, maar toch ook mooi.
Midden in de grote vaart, voor de kerk.
Groetnis Annie

Annelies zei

@Ja Truus, wat overweldigend dat Randje per Week project !

Guusje, zei

Wat een mooie bomen.

petronella zei

Mooi die bomen . . . . . jammer dat ik ze niet even in het echt kan zien! Maar zo kan ik het toch beleven! Bedankt voor je leuke berichtjes!

mieke zei

Het heeft toch wel iet shoor, die hele grote bomen.
Mooi en leuk.
grtjs Mieke