zaterdag 14 december 2013

kerstboom (1)


Het gaat een beetje raar met het plaatsten van mijn blogfoto's. Zo heb ik deze foto niet gemaakt !
Gisterenochtend was ik op weg naar de tentoonstelling van gevonden voorwerpen op perron 2A in Amsterdam, maar helaas die opende pas om 11 uur. Dat had geen zin, want ik was op weg naar mijn werk.
Ik heb de tijd nuttig besteed door en aantal kerstbomen op de foto te zetten.
Nee, niet zoals hij nu op mijn blog staat. Geen idee waar dat fout gaat. In ieder geval was er mist en het was koud !

11.25 uur pfff, het gaat gelukkig weer goed, nu weer een normale kerstboom voor het Centraal Station in Amsterdam

I have some problems with placing pictures on my blog. No, this is not the way I made this photo.
Yesterday morning I was on my way to the exhibition about lost object in the central station in Amsterdam. Alas, I was to early. It opened at 11 o'clock, but I was on my way to work.
Instead I made some pictures of Christmas trees.
No, not the way it appears on my blog read now. I have no idea were it goes wrong. Anyway, it was cold and there was fog. 

11.25 AM pfff, I can now place a normal photo


5 opmerkingen:

GRANNY'S HOUSE zei

Hihihi een del van het Centraal station is verandert in de toren van Pisa :-)

Groetjes
Ines

Ans zei

Wat maakt het uit, ik neem aan dat de Kerstboom er wel in het echt staat. Het blijft toch iedere keer weer een mooi gezicht als het donker is en de lichtjes branden.

Supergoof zei

het past wel weer bij die verloren voorwerpen,...
;o)
Fijne dag vandaag!

Phebe and Jane zei

Ik was gisteren in Amsterdam en heb bij donker deze kerstboom gezien. Het is echt een joekel.
Groetjes,
Marian

Annelies zei

@Inderdaad, het is een erg grote boom. Alleen de onderkant van de stam is al enorm.