donderdag 19 december 2013

boek en bookazine van Jennifer Chiaverini

Al eerder had ik het over het boek "De Bruidsquilt" van Jennifer Chiaverini. Ik had het boek namelijk al in het Engels gelezen.
De uitgever van de Nederlandse versie stuurde mij deze toe. Heel attent. Dus heb ik, in die enkele vrije momenten, het boek ook in het Nederlands gelezen.
De tijd gaat snel in Elm Creek. Was in een van de vorige boeken Sarah nog in verwachting van een tweeling, nu gaat haar dochter al trouwen.
Het is weer een heerlijk feel good boek en zeker geschikt voor deze tijd van het jaar. Zelf vind ik het wel een pré als je al één of meer boeken van haar hebt gelezen, want ik denk dat je dan wat beter in het verhaal zit en minder vaak hoeft terug te bladeren.
Voor de echte fans, in deze maand is "De Kerstquilt" als Libelle Bookazine verkrijgbaar.


The above text in English is about the Dutch translation of two of Jennifer Chiaverini's books. "De Bruidsquilt" is "The Wedding Quilt" and "De Kerstquilt" is "The Christmas Quilt".

19 opmerkingen:

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Ik ga het tijdschrift kopen Annelies, ik lees eigenlijk nooit meer tegenwoordig, maar zo met de kerst moet toch een keer weer lukken he?
Bedankt voor de tip
groetjes
Wietske

Annelies zei

@Graag gedaan ! Fijne dag Wietske !

Jeanneke zei

Ik heb mezelf gisteren het Bookazine 'De Kerstquilt' cadeau gedaan.
'De Quiltclub' heb ik voor de tweede keer gelezen en nu net weer uit.
Heerlijk, daarmee voel ik mij verwend :>)
Groetjes,

Jeanneke.

Annelies zei

@Leuk ! Dit soort boeken past wel een beetje bij het einde van het jaar.

GRANNY'S HOUSE zei

Ik heb nog nooit iets van haar gelezen, misschien moet ik er toech eens aan beginnen.

Groetjes
Ines

Berna zei

Beide leuke boeken al moest ik inderdaad wel even wennen aan de grote sprong in de tijd bij de bruidsquilt. De andere boeken heb ik in 1 adem uitgelezen; bij deze had ik daar wat meer moeite mee daardoor.

Anoniem zei

Heb alle nederlandse boeken van de Quiltclub en op de laatste na,in 1x uitgelezen.De laatste waren er soms teveel terug kijken naar gebeurtenissen,die niet in de vertaalde boeken staan.Hopelijk komen de andere uitgaven van haar ook nog eens in het nederlands uit.Kun jij geen goed woordje doen bij de uitgever???
gezellige dag
groetjes,Truus uit Drenthe

Guusje, zei

De boeken zijn geweldig om te lezen. Het bookazine heb ik afgelopen zaterdag gekocht en het boek de bruidsquilt volgt binnenkort.

Bed, breakfast en quilts zei

dank voor de tip! Ga direct het tijdschrift kopen, ben namelijk net zo lees- als quiltverslaafd!

Ageeth Dorsman zei

Het zijn heerlijke boeken, en ik heb deze twee ook al uit... Ik blijf lekker fantasseren over zo'n Elm Creek Quilts retreat, wat zou dat geweldig zijn! Bedankt voor de tip over de Bookazine, die ga ik zeker toch nog maar kopen, want herlezen is ook fijn, zeker nu rond Kerst.
Groetjes van Ageeth

Unknown zei

Beide boeken gelezen,ga nu bij de bibliotheek de andere lezen.Al heb ik ze als Ebook,ik wil ze ook nog lezen met een echt boek.
Maaike

AnitaS zei

Het zijn fijne boeken. Daarna heb je gelijk weer zin om te quilten.

Lida zei

Heerlijk, echt een leuk idee om dat met de kerst te lezen!
Fijne dag
lida

Cora Hoekstra zei

Ik heb er inmiddels 6 gelezen en het zijn van die heerlijke ik-zou-zo-in-het-verhaal-willen-stappen boeken.

Anja zei

Ik vond de bruidsquilt wat minder. Teveel terugblikken in de tijd, daar hou ik niet zo van.

memvan7 zei

Idd heerlijke boeken, de eersten heb ik als E-book gelezen De bruidsquilt met sinterklaas gekregen. Vind ik moeilijk in te komen, in het verhaal. In het engels net the lost quilter gelezen. Minder over quilten en een groep vrouwen, vooral over het leven van Joanna de weggelopen slavin. Op dit moment een boek dat mij meer bijblijft dan de andere boeken van Chiaverini

Annie Kingma zei

Leuk , ik kreeg het Libelle exemplaar van mijn kleindochter, bewaar het voor de Zondagen
Groetnis Annie

Ineke zei

Ook ik heb hem aangeschaft, wil het lezen met de Kerstdagen.

Liefs, Ineke

josé zei

Hij ligt hier ook, half gelezen en gaat mee op wintersport.
Heerlijk in de auto op reis, verder lezen. Ik heb ze allemaal gelezen en staan hier in de kast op iemand te wachten als ik haar weer zie. Want per post is te kostbaar.
Ze staan ook op mijn ireader. Dus ik heb ze altijd nog.
Heerlijke schrijfster.

Liefs José de Liebelle koop ik tegenwoordig af en toe.
Jammer nu. Maar het boek toch al maanden in huis.