maandag 4 november 2013

nog even zaterdag

Natuurlijk kon ik het zaterdag niet laten iets te kopen. 
Iedereen die aanwezig was tijdens de rode schoollapjes-dag kreeg het patroontje van dit rode schoollapje.
Als dank voor het houden van de lezing kreeg ik deze agenda met prachtige borduurtjes uit allerlei streken in Frankrijk, waar ik erg blij mee ben.
Zelf kocht ik nog een lapje en bandjes voor in mijn 365 dagen quilt, want al heb ik het niet veel over, daar ben ik ook nog steeds mee bezig.

I couldn't resist buying something Saturday.
Each one that was on the school sampler day received the pattern of a school sampler.
I received this beautiful agenda with embroideries of a lot of places in France as a thank you. I am very pleased with it.
I myself bought a fat quarter and some ribbons for my 365 days quilt. I do not talk much about this quilt, but I am still busy making it.


14 opmerkingen:

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Wat heb ik al veel foto's gezien en wat is het leuk geweest!!!!
Enig om te doen hoop ik? Denk het wel he?
groetjes
Wietske

Quiltpassion.blogspot.com zei

Fijn dat het zo goed gegaan is zaterdag. En dat er zoveel schoollapjes ook van anderen te bewonderen waren! Leuk, die agenda met Franse borduurtjes, helemaal voor iemand die een huisje in Frankrijk heeft!

Groetjes, Cisca

Berna zei

Een agenda die helemaal bij jou past Annelies. Lapje en bandjes zijn ook lief. Fijne dag!

petronella zei

Wat een Super-Agenda! Vind het ook een hele klus zo'n 365-dagen quilt, knap hoor!

Heleni zei

Wat ik zo her en der op blogs lees, is het een super geweldige dag geweest zaterdag. Leuk voor je he. Lijkt me een leuke agenda hoor.

Marga (MarPie) zei

Dacht het al "hé lintjes die zijn voor haar 365 dagen quilt", ze zullen er heel leuk bij staan dat weet ik zeker.

Groetjes,
Marga♥

Made by Meet zei

Leuk dat je zo'n presentatie hebt gegeven! En wat een super leuke agenda!
Fijne dag,

Hennie zei

Leuke een lezing over schoollapjes, wat een mooie agenda heb je gekregen ! ! !
Succes met je 356 dagen quilt.

Groetjes Hennie

Lida zei

Leuk patroontje, mooie bandjes, schattig cadeautje en wat ik hoor en lees een fantastische dag! Fijne dag
Lida

Annie Kingma zei

Heel fijn zo een geslaagde dag.
Mooie agenda kreeg je.
Groetnis Annie

Guusje, zei

Dat is een erg mooi cadeau. De bandjes zijn ook zo leuk.

AnitaS zei

Wat een mooie agenda met veel inspiratie heb je gekregen.

tiny zei

Mooie bandjes voor je 365 dagen quilt, en wat een mooie agenda voor jou helemaal het einde.

Rennie zei

Je bent verwend, maar ja de dames hebben ook wel iets moois van jou gekregen. Veel plezier er mee.