zondag 17 november 2013

job done !

Zo, weer alle blokken van deel negen af. Nee, niet gisteren, want na een dag van werken, even naar mijn moeder en daarna laat eten kwam ik tot niets.
Erg blij dat ik dit deel heb afgerond en het was beslist geen straf. Wat kun je door middel van Broderie Perse toch leuke blokken krijgen.

Finished all blocks of part nine. Not yesterday. After a days work, a visit to my mother and a late dinner I had had it.
What a lovely way to make blocks using Broderie Perse !

19 opmerkingen:

Kathinca zei

Helemaal met je eens. Broderie Perse geeft een erg leuk effect.

Ada Plouvier-Kopitopoulou zei

Ziet er prachtig uit!

Else zei

Lekker dat ze af zijn, nu fff wat voor jezelf! Fijne zondag

Elsbeth zei

zo is dat Annelies, nu even wat anders leuks!

quilting Jeannet zei

Ik vraag me dan altijd af of je zo,n quilt met BP ook kunt wassen Annelies, volgens mij vliegen de rafels er dan aan alle kanten aan, of denk ik dat alleen maar?

Heleni zei

Erg mooi Annelies.

Annelies zei

@Jeannet, deze is prima te wassen. Ik heb de applicaties er met needle turnen opgezet, dus niet geplakt. Er zijn helemaal geen rafels.

Wilma Kuin zei

Wat een mooie blokken,.. en inderdaad een leuke manier om speciale blokken te krijgen,...

christine zei

mooie blokken hoor Annelies en ja soms kan je even niks meer na een dag hard werken maar meid wat heb je toch een leuke baan, zo tussen de lappen in . heel wat anders dan wat ik heb gedaan tussen de computers/printers en faxen haha .
geniet van je weekend . christine

Ria van Kasteel zei

Heerlijk weer een stapje verder.

Groetjes van Ria ;0))

sylvia zei

Toch een techniek die ik een keer moet gaan proberen: ik kom het zovaak tegen!! En bij jou ziet er het weer leuk uit, maar dat ja na een drukke dag geen zin en tijd meer hebt kan ik me voorstellen!!
lieve groet Syl

Marga (MarPie) zei

Ze zien er erg mooi uit.
Weet er alles van dat er na een drukke dag niet echt veel meer uit je handen komt.

Groetjes,
Marga♥

betty prins zei

Wat een mooie blokken zijn het geworden, ik hou ook erg van BP en hoop id dat de ravels netjes blijven zitten na een wasbeurt..hoewel ik niet zo ben van direct een quilt wassen als ze af is...

ella zei

heel mooi geworden.

marijna zei

Ziet er mooi uit!

AnitaS zei

Het zijn inderdaad prachtige blokken.

GRANNY'S HOUSE zei

Wat zijn ze toch mooi!!

Groetjes
Ines

Trees zei

Ziet er weer mooi uit !

lheurebleue zei

heel mooi!