zondag 3 november 2013

genoten !

Wat heb ik gisteren genoten. Wat was het leuk te vertellen over mijn verzameling rode schoollapjes en pronkrollen. Ik had zo'n 60 schoollapjes en 6 pronkrollen meegenomen.
Leuk was ook dat een aantal dames ook schoollapjes hadden meegenomen en ik heb ook een mooie pronkrol mogen bewonderen.
Echt een superdag georganiseerd door Simone van atelier Soed Idee.

I did enjoy myself so much yesterday. It was so much fun talking about my collection school samplers and long samplers. I had 60 school samplers and 6 long samplers with me.
Some ladies had also brought samplers with them and I had the opportunity to look at a beautiful long sampler.
A day well organized by Simone from atelier Soed Idee.
Hier wat lapjes die anderen hadden meegebracht.

The last picture shows some samplers from other ladies.

27 opmerkingen:

Annelein zei

Volgens mij is het je gelukt om een hele groep dames stil te krijgen...

Wat leuk zo'n dagje samen met Simone...

Aafje zei

Het was een super leuke middag en we hebben heel veel mooi's gezien vooral die pronrollen

GRANNY'S HOUSE zei

Leuk zo'n dag en kan mij voorstellen dat je er zelf net zoveel van genoten hebt.

Groetjes
Ines

Rina zei

Het ziet er gezellig uit.

Berna zei

Kan me voorstellen dat je hebt genoten.

quilting Jeannet zei

Leuk hoor Annelies, en dat kan jij vast heel goed.

Guusje, zei

O dat zoet er geweldig uit. Wat fijn dat je zo genoten hebt en dat het een succes was.

Phebe and Jane zei

Dat klinkt als een heerlijke bijeenkomst, zowel voor jou als voor alle bezoeksters. Misschien kun je een tournee gaan houden met je schoollapjes?
Groetjes,
Marian

Ineke zei

Annelies, het was echt héél gezellig en leuk om met jou kennis te maken. Ik kende je alleen hier van je blog en over 14 dagen zie ik je weer! Ik heb zo genoten van je verhalen over de school-lapjes en je pronkrollen!
Liefs, Ineke

Marja zei

Leuk dat het zo'n geslaagde dag was!
En dat jij en de toehoorders genoten hebben.
Laat je het me weten als je het weer van plan bent?

Groet,

Quiltlia zei

Dat ziet er uit als een geslaagde dag.Ook al borduur ik bijna nooit ik vind het prachtig om te zien.Ja een mens kan niet alles willen.Heb wel een paar oude pyama en zakdoekentasjes die mooi geborduurd zijn.Ik ben meer een verzamelaar dan een borduurster.
Fijne zondag Groetjes Lia

katrien zei

Dit moet zeker super geweest zijn.

Birgitte aka Bietje zei

Het was voor mij helaas ietsepiets te ver weg. Maar ik kan zien (en lezen) dat de dames genoten.
Je stond er trouwens prachtig op. Heerlijk fleurig en kleurig.

berthi zei

Iedereen zit met veel aandacht naar je te luisteren! Dat moet een topdag geweest zijn en zeker voor herhaling vatbaar!

Chris zei

Ik vind het enig voor je dat je dit mocht doen en dat je er zo van hebt genoten! Ik denk dat het nog wel vaker zal gebeuren!

petronella zei

Het ziet er gezellig uit! Ik hoop het nog eens mee te mogen maken!

petronella zei

Het ziet er gezellig uit! Ik hoop het nog eens mee te mogen maken!

tiny zei

Fijn dat het zo geslaagd is, voor herhaling vatbaar dus. Fijne zondag Tiny

Yolanda zei

Ik zit nog na te genieten..... zo leuk al die lappen en je vertelde er zo veel bij.
Heb inmiddels begrepen dat de randjes wel een gevolg gaan krijgen....zou heel leuk zijn die randjes te gaan gebruiken en te bewaren voor onze kinds kinderen ;)

En je lezingen.... misschien tot een volgende keer.

AnitaS zei

Ik zou er graag bij zijn geweest.

Elsbeth zei

Wat leuk dat het zo'n succes was!

Monica zei

Annelies, het was inderdaad een succes, wat mij als toeschouwster betreft: voor herhaling vatbaar. Ik heb enorm genoten en er (bij elkaar 6 uur :-)) reistijd wel voor over gehad. Nog bedankt voor het moois dat jij hebt laten zien, om een beetje jaloers op te worden hoor.

Annelies zei

@Wat vond ik het leuk dat je er was Monica en wat een leuk verslag op je blog !

Marga (MarPie) zei

Heerlijk om te lezen dat je er zo van genoten hebt om te doen.

Groetjes,
Marga♥

Willy zei

Wat leuk Annelies. Misschien komt er nog eens een vervolg en kan ik dan ook.

MarianneD zei

Dat lijkt me een supergezellige gebeurtenis!Fijn dat het zo geslaagd was Annelies!

lheurebleue zei

een bijzondere dag onder gelijkgezinden!