vrijdag 15 november 2013

even was ik in luilekkerland

Vijf minuten hoef ik maar met de auto te rijden en ik sta voor de deur van "atelier Steekjes en Kruisjes"
Ik was er al weer even niet geweest en geloof me je kijkt je ogen uit. Wat een leuke dingen hebben ze daar.
Ik ging er heen met een missie. Mijn 365 dagen quilt ziet er een beetje kaal uit. 
Missie geslaagd, zoals jullie zien, want ik kwam er met deze bandjes en transfer vandaan !

I live only a five minutes drive away from "atelier Steekjes en Kruisjes".
I hadn't been there for some time and believe me, you don't know where to look. So many beautiful things.
I was there with a mission. My 365 days quilt needed some nice things.
Mission succeeded as you can see. I bought these ribbons and a fabric transfer.


20 opmerkingen:

neeftje zei

Wat mooi!!!

katrien zei

Wat een leuke bandjes.

Judith zei

Te leuk, en binnen vijf minuten? Heerlijk, alvast een fijn weekend.

GRANNY'S HOUSE zei

Dat is gewoon een snoepwinkel.

Groetjes
Ines

Guusje, zei

Wat een mooie aankopen en wat woon je er gevaarlijk dichtbij.

Martine zei

Dit vind ik ook zo'n heerlijk winkeltje.
Het is dat ik altijd een chauffeur buiten heb wachten maar anders zou ik daar heel lang snuffelen.

Martine zei

Dit vind ik ook zo'n heerlijk winkeltje.
Het is dat ik altijd een chauffeur buiten heb wachten maar anders zou ik daar heel lang snuffelen.

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Wat leuk, je bent er dus nog steeds mee bezig. En dan al die bandjes en kantjes. Geweldig. Daar moet ik ook nog eens een keer heen.
groetjes
Wietske

Lida zei

Gave bandjes en die transfer is ook leuk! Misschien een keer zelf foto's op stof afdrukken, dat zou de boel ook opfleuren! Fijne dag
Lida

Anoniem zei

Wat een prachtige bandjes

Chris zei

Meestal moet je wat verder weg om zo goed te slagen. Wat een snoepjes van bandjes!

Else zei

Wat een bofkonten zijn wij toch met zo'n winkeltje (lol) Je hebt er weer LEUKE bandjes gekocht voor je quilt. Fijn weekend knuffel van mij

Monica zei

Oh Annelies, afgelopen voorjaar was ik daar ook (voor het eerst) op haar brocante dag, was super leuk en gezellig. Bofkont dat jij daar zo dicht bij woont. Als ik binnenkort weer die kant op kom laat ik het je weten

Rennie zei

Dat zouden we in Leiden ook moeten hebben. Je bent goed geslaagd.

Ria, zei

Wat gaat dat een leuke quilt worden met deze extraatjes.
De transfer is ook een plaatje!

marga zei

5 Minuten maar o wat een bofkont. T'is maar goed dat ik niet in de buurt woon want anders??
Het zijn schattige bandjes die je gekocht heb kan mij voorstellen dat je daar heel blij mee bent.
Fijn weekend.
marga

josé zei

Heerllijk naast de deur. Ik ben er ook eens geweest. Zat ik in de buurt. Had ik een abonnement daar.

josé zei

Vergeten leuke bandjes geniet met het verwerken ervan.

Anoniem zei

Dat is dus een echte snoepwinkel voor handwerkers, mooie buit!

lheurebleue zei

dat lijkt mij inderdaad een plek waar je niet met lege handen vandaan gaat!