maandag 1 april 2013

in de lapjes

Wat zat ik gisteren heerlijk in de lapjes. Vandaag is dat anders, want zo direct wacht de strijk. De supermarkt is in de namiddag open en omdat ik op dinsdag werk zijn daar de gewone maandag boodschappen met mijn moeder. Wie weet kan ik tussendoor toch nog iets doen.

Did I play with fabrics yesterday ! Today is different. First I have to iron. In the afternoon I have to go to the supermarket with my mother. I hope to put some stitches in between, you never know.


23 opmerkingen:

Marga (MarPie) zei

Ziet er wel al heel leuk uit.
Gelukkig lopen onze leuke lapjes niet weg. Eigenlijk iedere dag geen uurtje computeren [zoals bij kinderen] beloven maar zeer zeker een uurtje spelen met lapjes.;o)

Groetjes,
Marga♥

Bernadette van gils zei

dat zijn veel lapjes, ben benieuwd wat dat moet worden?
groetjes
Bernadette

AnitaS zei

Jammer he dat zo'n hele vrije dag alweer voor je voorbij is. Ik hoop dat je toch nog wat tijd vind om tussen je lapjes te vertoeven.

KijkDaarIs zei

Voor mij geen boodschappen ..wel een bezoekje..en daarna ....ga ik los met lapjes...want ook ik moet morgen gewoon weer werken...
Fijne dag

GRANNY'S HOUSE zei

Wat heb je daar een leuke lapjes liggen.
Hier ook weinig gewerkt aan de lapjes, was veel te druk, misschien vandaag.

Groetjes
Ines

Jeanny zei

Mooie lapjescombinatie!!!
Fijne dag

katrien zei

Mooie lapjes heb je daar liggen.

Lida zei

Jammer want eigenlijk moet je ook deze dag gewoon genieten van je steekjes en van het zonnetje, dus sterkte met de strijk en vanmiddag toch wat tijd nemen voor jezelf!
Fijne dag
Lida

Berna zei

Jammer dat je vandaag geen vrij hebt. Ik hoop dat het toch een gezellige dag voor je wordt met misschien nog een steekje.

Marians Quiltblog zei

Herkenbare lapjes! Wat gaat dit worden?
Fijne dag,
Groet marian

Annelies zei

@Marian, dit is voor de Belton Grange. Ik maak hem voor de winkel en kan dan meteen kijken of alles klopt.

josé zei

Dit word weer wat moois.

Martine zei

Ben niet nieuwsgierig hoor maar wat gaat het worden?
Zijn leuke lapjes.

Ria van Kasteel zei

Dat gaat vast weer een mooi project worden, ook ik moet straks even voor de boodschappen op pad, maar morgen bee, de hele dag dus voor mij nog een extraatje.

Fijne dagen groeten van Ria ;0))

Balsemien zei

Ondanks het werk toch een fijne dag gewenst!

Annelies zei

@Martine dit is voor de quilt "Letters from Belton Grange".

Saskia Smit zei

Niets is zo fijn om tussen en in de lapjes te zitten.

Wilma Kuin zei

Heerlijk nog even tijd vinden om wat met de lapjes te doen,..

marianne zei

Kijk uit naar het tweede pakketje :-))

Guusje, zei

Wat een mooie lapjes.

Quiltpassion.blogspot.com zei

Wat een leuke lapjes, jammer dat ze moeten blijven liggen. Mooi blok van de maand ook!
En fijn dat de winkels open waren vanmiddag, makkelijk als je de volgende dag moet werken!

Groetjes, Cisca

Ineke zei

Heel erg mooie stapeltjes heb je gemaakt van prachtige stof. Ja, morgen allemaal weer aan het werk!!!
Groetjes

Anoniem zei

Dit zijn leukere lapjes dan de strijk, dat is waar.