zondag 27 januari 2013

iets verder

Mijmeren jullie mee ? Denk dat je in dit heerlijke huis woont en er een quilt van maakt en dat je langzaam aan allerlei figuurtjes in het middenblok plaatst. 
Inmiddels zit er al een tweede vogeltje in het nest en ben ik bezig met de boom rechts. Ik blijf appliqueren schilderen met lapjes vinden.
Er wordt ook gequilt. Ik heb nu de punten van één zijde van de Dear Jane af. Nog drie zijdes te gaan.

Are you dreaming with me ? Just think that you live in this wonderful house and want to make a quilt of it. Slowly you place your favorite things in the inner block.
After I took this picture I made the second bird and I am now busy stitching a tree. I find applique painting with fabrics.
I am also quilting. One side of the Dear Jane has quilted triangles now. Three sides to go.


29 opmerkingen:

Berna zei

Ziet er leuk uit Annelies. Een fijne zondag! "Schilder" maar lekker verder.

Judith zei

Het ziet er erg mooi uit! Een gezellig, gastvrij huis. En je Sjaan is gewoon bijna af, heerlijk. Hoe lang heb je over een rand gedaan, ben erg nieuwsgierig zoals je misschien begrijpen kunt

.Antje zei

Je applicaties zien er mooi uit. Dat is ook leuk om te doen, he?
Succes met het quilten van de laatste randen van je Dear Jane.
Het einde is in zicht, wat zal dat een fijn gevoel zijn.
Groetjes, Antje

Willy zei

Het zou maar zo een Zweeds huis kunnen zijn.

katrien zei

Ziet er leuk uit.

neeftje zei

Wat een heerlijk blok!

Annelies zei

@Judith, ik doe twee a drie punten op een dag en daar tel ik ook de onbewerkte bij. Succes !

AnitaS zei

Je ziet het groeien. Mooi is het. Succes met quilten.

GRANNY'S HOUSE zei

Het is een schatje, ik vind het ook altijd leuk om te doen, maar nu moet er eerst wat af.

Groetjes
Ines

petronella zei

Ha, het zou ons huis kunnen zijn. Het wordt weer prachtig!

sylvia zei

Wat ben je toch een gedisciplineerd mens.......;)
geniet maar van deze dag: naar buiten is voorlopig nog geen optie: wat een natte troep, he?!

Rennie zei

Je hebt het er maar heerlijk druk mee.

Aangenaam verpozen met Joke zei

Het ziet er al mooi uit.
Wat heerlijk om bezig te zijn en ondertussen te fantaseren wat je er nog meer bij kunt doen.

Marians Quiltblog zei

Ziet er veelbelovend uit. En wat ziet het er weer netjes uit. Appliqueren is nog steeds niet mijn favoriete hobby maar ik blijf het proberen. Schilderen met lapjes, heel goed verwoord.
Fijne dag,
Groet Marian

Anoniem zei

Mooi vind ik dat huis en alles erom heen. Vooral de stof keuze spreekt me ook erg aan. Groetjes Wilma

Johanna Zweden zei

Schitterend Annelies
Fijne zondag groetjes Joke

marga zei

Iets verder schrijf je nou het ziet er leuk uit hoor en je gaat wel iets sneller dan iets.
Groeten
Marga

tiny zei

Vind het prachtig, en heb op FB gelezen dat je hem voor het blok van de maand van den Haan en Wagenmakers maakt. Het is een prachtige quilt ...maar ja ik wil zoveel (lol)

Ineke zei

Ziet er erg goed uit, lekker doorgaan! Fijne zondag

Annelies zei

@Tiny, ik werk bij Den Haan & Wagenmakers. Op deze manier kunnen we het patroon testen en omdat we niet meer alle stoffen hebben die in de quilt voorkomen, kunnen we kijken of en hoe het staat.
Het wordt een blok van de maand dat binnenkort van start gaat.

Ria van Kasteel zei

Mooi huis Annelies en ben benieuwd hoe het allemaal gaat worden.

Groetjes van Ria ;0))

Lida zei

Mooie stofjes heb je gebruikt en succes met je DJ, de laatste loodjes! Groetjes
Lida

Chris zei

Dat is het ook: schilderen met lapjes. Dat is juist het leuke.

Hubertine zei

Ik wil wel in zo'n mooi huis wonen!! Helemaal leuk!!

Eulalia Isabel zei

quedarà hermosa.

saludos

Dineke zei

Wat een leuk appliceer werk. veel plezier met de verdere driehoeken van de DJ

Jane in Cumbria zei

Wat een mooi droomhuis! Met drie verdiepingen en een zolder nog wel. Wat zou daar allemaal wel niet staan? Vast ook een houten kist ,met quilts, waar niemand in geen jaren heeft ingekeken.....
Ik vind het schilderen/toveren met lapjes ook zo heerlijk.

Debby zei

Mooie kleuren, Annelies!!


Groetjes Debby

lheurebleue zei

schilderen met lapjes, dat is het zeker. en je hebt die vogel zo mooi geschilderd!