maandag 12 november 2012

mijn 365 dagen top

Op het blog van Sylvia had zij het van de week over haar 365 dagen quilt. Zij maakte hem ongeveer een jaar na die van mij. Haar quilt is inmiddels af, die van mij moet nog gequilt worden.
Ooit heb ik gedacht er na vijf jaar weer een te maken. Nu heb ik het plan gevat op 30 april 2013, zes jaar na dato, te starten. Ik wil dan wel dat de eerste gequilt is, dus dat ga ik na de Dear Jane oppakken.
Last week I read on Sylvia's blog about her 365 days quilt. She made hers a year after mine. Hers is finished, mine needs quilting. 
When I made mine I had the plan to make a second one five years later. Now I want to start with a second one on April 30th. 2012, six years after. I hope to quilt the first one after my Dear Jane.

25 opmerkingen:

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Wat een leuk idee, en dan zeker met de geschreven teksten erop. Dat is nou net iets voor mij denk ik. iedere dag een berichtje.
Daar ga ik ook eens over nadenken. Eerst eens even op haar blog kijken.
enig!!!!

groetjes

Wietske

Anneke zei

grappig genieg dacht ik er pas mog aan, of ik ooit ook... als ik die van jou weer zie, vind ik het wel heel verleidelijk...

Else zei

Zo weer even bijgelezen, jammer dat de gordijnstof niet goed was gelukkig heb je de oude nog! Het is wel mooi geworden met de afgeschermde cv's. En ondanks de drukte toch nog wat steekjes gequilt heerlijk je dagboekquilt is ook SUPER leuk om er een stukje uit te lezen. fijne dag knuffel Else

Berna zei

Het is zo'n leuke quilt Annelies. Wie weet ooit.....?
Fijne dag.

GRANNY'S HOUSE zei

Wat leuk, net een dagboek.

Groetjes
Ines

AnitaS zei

Leuk idee om er nog een te maken en kijken hoe je leven na vijf jaar weer is veranderd.

Willy zei

Dit is leuk Annelies. Ik zie dat je al weer bijna 5,5 jaar blogt.

Grit zei

What a great idea.
Liebe Grüße Grit

Handige Handjes zei

Bijzonder, zo'n levensjaar op stof. Ik denk ook weleens...zal ik?? Maar ik ben er nog niet uit.

Lida zei

Succes met het quilten, het is zo'n bijzondere quilt! Fijne dag
Lida

Chris zei

Dat lijkt me toch geen eenvoudige quilt om door te quilten. Hoe ga je dat doen?

Annelies zei

@Chris ik denk op de naden, anders zie je de tekst niet.

quiltelle zei

Wel heel leuk zo'n quilt. Ik kan me voorstellen dat het op één of andere manier ook inspirerend werkt om dingen te ondernemen om er over te kunnen schrijven. Ook leuk omdat je gedwongen wordt stil te staan bij het verloop van de dag en te bedenken wat de moeite waard is om op te schrijven. Het trekt me ook wel om dit te gaan doen. Wie weet...
Groetjes Elle

Guusje, zei

Wat leuk dat je er weer een gaat maken. Lijkt mij eigenlijk ook wel om er ooit eens eentje te maken. Leuk om al die stukjes later terug te lezen.

Gert zei

Mooi idee zeg, om op deze manier een dagboek bij te houden.

Monica zei

O ja, ik was vergeten dat jij hier mee bezig was. Schitterend wordt hij. Schrijf je de teksten met permanent-pen op de stof? Leuk idee om misschien eens te gaan doen!

Annelies zei

@Monica, ik gebruik inderdaad een watervaste pen.

neeftje zei

Leuk hoor die quilt, maar ook lastig om elke dag iets te verzinnen.

Quiltpassion.blogspot.com zei

Wat mooi, met al die kleurige lapjes. En leuk, dat je in dat jaar met bloggen begonnen bent. Èn een geluk, dat het gouden horloge van je moeder terug werd gevonden!
Groetjes, Cisca

Wilma Kuin zei

Ja!!!! Had je door dat ik zat te zoeken bij je om deze te zien?? Lijkt mij toch wel leuk om een keer te doen,... heb het toen zo gevolgd hoe je hieraan zat te werken,.. Leuk om weer te zien, Annelies!!

Terray zei

Goh wat leuk....een dagboekquilt...Ik heb er nog nooit van gehoord maar ben er door gefascineerd. Hopelijk schrijf je nog eens over deze bijzondere quilt, dan ga ik eens googlen of ik meer hierover kan vinden.

Groetjes
Tertia

Frederika zei

Wat een geweldig leuk idee.

Phebe and Jane zei

Toen ik jouw blog ontdekte was je met deze quilt bezig. Leuk dat je er nog 1 gaat maken.
Groetjes,
Marian

Anoniem zei

Wat een grappig idee is dat!

lheurebleue zei

ik herinner mij je 365 dagen quilt nog heel goed. dapper om weer een nieuwe te maken!