vrijdag 7 september 2012

Vierlande update

De manier om niet aan iets nieuws te beginnen is nog eens goed te kijken waar je mee bezig bent.
Zo heb ik gisteren gewerkt aan mijn Vierlande. Meestal borduur ik als ik in Frankrijk ben. Nu we er even niet naartoe konden is dat blijven liggen. De lap lag binnen handbereik, maar o wat heb ik als als een gekooide tijger lopen zoeken naar het patroon. (achteraf ook onder handbereik, maar in een tasje)

If you don't want to start a new project, look at what you already have. 
I worked on my Vierlande yesterday. I like working on cross stitch projects when I am in France. There was no possibility to go there this summer, so it lay there untouched. I had must trouble finding the pattern, it was near, but I didn't recognize the bag where I had put it in.

24 opmerkingen:

Dorine zei

Mooi wordt het zo fijntjes en ja iets kwijt in je eigen huis, Ik ken dat

Ineke zei

Prachtig! Kleur garen vind ik ook erg mooi.
Fijne dag, Ineke

sylvia zei

Jij een gekooide tijger, ik had het wel eens willen zien...:)
fijn hoor, dat je dit weer oppakt, is het dubbel en dwars waard: succes!!
liefs, Syl

Monica zei

Oh, wat wordt hij al mooi, en ja dat ken ik, werkjes die je alleen op bepaalde momenten (plaatsen) doet, en in je gevoel dáár ook horen :)

Tilly zei

Nooie kleur gebruik je, ziet er prachtig uit. Ben zelf nooit iets kwijt (lol). groetjes

AnitaS zei

Mooi is dit bordurwerk toch. Bij mij ligt alles netjes op zijn plaats (LOL)

Anoniem zei

Het patroon was waarschijnlijk in de tas die meegaat naar Frankrijk.

Supergoof zei

Ja, wat is dat vervelend hè als je het niet kunt vinden!
Gelukkig kun je nu weer verder, en wij Genieten!
:o)

Nardy zei

Prachtig pratroon en ik vind de kleur ook erg mooi. Fijne dag, groetjes Nardy

GRANNY'S HOUSE zei

Hij wordt prachtig.
Dat zoeken ken ik, ik zocht gisteren naar mijn naaldendoosje en die lag ook gewoon op zijn plek, soms.............

Groetjes
Ines

Annelein zei

Niets erger dan dat... hopelijk was je nog wel een beetje te genieten...*Ü*...

Maar het wordt prachtig...

Lieve groet,
Willeke

Grit zei

Wunderschön.
Liebe Grüße Grit

Guusje, zei

O wat wordt hij mooi en ja wat kun je soms zoeken naar iets, kweet er alles van.

Wilma Kuin zei

Zo vervelend als je het niet kan vinden!!
Mooie kruissteekjes,...

Anneke zei

mooi! elk draadje wat er weer in gaat is vooruitgang! Ik neem me vaak ook voor m'n projecten wat beter bij elkaar op te bergen, maar...

Debby zei

Heel mooi, Annelies! En dat zoeken; heel erg herkanbaar!

groetjes Debby

Hennie zei

Je borduurwerk ziet er prachtig uit!!! Zonde om in de kast te laten liggen, sommige projecten zijn te goed opgeborgen zodat je ze bijna vergeet/niet terug vind, komt me bekend voor, ha, ha, ha.

Fijn weekend Hennie.

Phebe and Jane zei

Mooi!
Groetjes,
Marian

Hilde zei

Dat kom ik ook wel eens tegen...
Mooi borduurwerk en ook een bijzondere lap in vorig blog.

Jeanny zei

Goed dat je hem weer hebt opgepakt, is de moeite waard.
Lieve groet.

Hubertine zei

Goed om deze weer eens te zien!!! Ik vind 'm erg mooi!

josé zei

Ik weet wat het is als je een patroon moet zoeken, ben ik ook een tijd al aan het doen.

Fijn jij kan weer verder, geniet ervan.

Liefs José

Willy zei

Ik heb mijn lap af, maar als ik dit nu zie, mis ik de Vierlande patoontjes al weer. Zo leuk om te doen.

Willy zei

Ik heb mijn lap af, maar als ik dit nu zie, mis ik de Vierlande patoontjes al weer. Zo leuk om te doen.