maandag 10 september 2012

stukje breirol

Ik zag gisteren dat er een nieuw patroontje beschikbaar was voor de breirol van Joke. Naast druk te zijn met de huisjes kon het het niet laten het, wat ik dacht vijftiende patroontje, te breien. Gezellig ! Ik zie echter nu dat ik na patroon 14 niet 15, maar 16 heb gebreid. Geen punt, dan komt hierna nummer 15. 

Yesterday I saw that there was a new pattern available for the knitting sampler of Joke. I was busy with the houses, but couldn't resist it and made it. Now I see that I made number 16 and left out number 15. Doesn't matter, I can make number 15 after number 16.


18 opmerkingen:

AnitaS zei

Zo druk en dan toch nog tijd voor een mooi patroontje. Je huisjes worden heel mooi.

Rennie zei

Hij wordt mooi Annelies. Staat bij mij ook nog op mijn verlanglijstje.

GRANNY'S HOUSE zei

Je hebt al een mooie rol gekregen.

Groetjes
Ines

Dorine zei

ziet er weer mooi uit
en de volgorde het is toch jouw lapje......

Inge zei

Jij kan erg mooi breien en beleeft er ook veel plezier aan, zo te lezen. De rol wordt mooi.

josé zei

Prachtige rol geworden !!

Guusje, zei

Wat wordt hij toch mooi, en zo leuk om te doen.

Lida zei

Vind het wel een mooie afwisseling van de patroontjes! Wordt echt een schitterende rol, sterkte met het vele werken deze week! Groetjes
Lida

Anneke zei

laat de breipolitie je maar niet in de gaten krijgen! :-)

sylvia zei

oh, jee, gemist: lekker een klusje voor vanavond: dank voor je blog en voor mij dus de tip!!
groetjes, Syl
ps ben blij dat het met Frank wat beter gaat!!! Sterkte jullie!!

Willy zei

Het wordt mooi! Je houdt het goed bij.

katrien zei

Leuk patroontje.

Carin zei

Hij wordt wel erg mooi .... die van mij ligt te wachten totdat ik weer kan breien.

Jossie zei

Mooi! Als ik al die leuke steken zie kriebelt het om weer eens een trui te gaan breien.

Ageeth Dorsman zei

Het wordt een prachtrol, maakt niet uit in welke volgorde je haar ook
breit...
Groetjes van Ageeth

neeftje zei

Wat een leuk patroontje weer! Leuk hoor je rol!

Plakhuis zei

Heerlijk he even een stukje breien. Juist met al die drukte geeft dat wat ontspanning. Succes de komende weken!!

Hubertine zei

Hij wordt prachtig!!!