zaterdag 29 september 2012

rand Vintage Rouge

Als je goed kijkt op het kleine plaatje in de rechterkolom van de Vintage Rouge, zie je dat de randen voor een groot deel bestaan uit applicatie. Ik ben met het eerste deel bezig. De blaadjes zitten eraan, wie weet morgen of overmorgen de besjes.
Goed weekend !

When you take a careful look on the picture of the Vintage Rouge in the right column you see that large parts of the border are done with appliqué. I am now working on the first part. I have placed the leaves on the fabric, tomorrow or the day after I will work on the berries.
Enjoy your weekend !

22 opmerkingen:

GRANNY'S HOUSE zei

Wat leuk, ik ben gek op dit soort randen.

Groetjes
Ines

Carin Wijnand zei

Mooi Annelies!

Elly L zei

Ziet er prachtig uit. Succes met de rand

Guusje, zei

Wat is dit mooi, lijkt me erg leuk om te doen.

Grit zei

Wunderschön.
Liebe Grüße Grit

Rennie zei

In een woord 'prachtig'! Fijn weekend.

Rennie zei

In een woord 'prachtig'! Fijn weekend.

Wilma Kuin zei

Oh wat houd ik van zulke randen,...
Fijn weekend,..

Quiltpassion.blogspot.com zei

O, wat mooi!!!!
Groetjes, Ciscas

Vlijtige Handjes zei

Mooi Annelies. Hij wordt steeds verleidelijker.
Fijn weekend.

AnitaS zei

Mooi wordt hij. Ik vind zulke randen altijd zo mooi.

yvonne zei

Wauwwwww !!! die gaat mooi worden !!!

Elly zei

Prachtig Annelies, wat is dit mooi zeg. fijn weekend

Anneke zei

mooi, was het nou wel of niet een kerstquilt?

Anoniem zei

Prachtig Annelies. Fijn weekend en groetjes van Wilma

Rina zei

Dat ziet er mooi uit. Je werkt ook zo netjes, daar bewonder ik je in.

Annelies zei

@Anneke, hij is als kerstquilt te gebruiken, maar ook op andere momenten.

Chris zei

Veel werk, maar zó mooi!

Dineke zei

Supermooi applicatie werk

mieke zei

Heel mooi, zijn de close-up stukjes.

Marga zei

Ik blijft het een knap werkje vinden dat appliqueren.

Groetjes,
Marga♥

Terray zei

Wat kan jij toch netjes appliceren!

Groetjes
Tertia