woensdag 19 september 2012

noppen !

De breirol van Annelein is bijna af. Jammer hoor, want het is zo leuk steeds weer een nieuw patroontje te breien. Dit patroontje heeft weer noppen. Ze komen ook in wat andere patroontjes voor en zijn lastig te breien, omdat je uit een steek zeven steken breit, maar ze zitten erin !

I have almost finished the knitting sampler of Annelein. A pity, because I like doing this. In this pattern you sometimes have to make seven stitches out of one. This is difficult for me, but I did it !

20 opmerkingen:

Lida zei

Er zijn vast nog wel patroontjes te vinden om er aan door te werken toch? Maar het is in ieder geval een beauty! Fijne dag
Lida

Grit zei

It is a great work.
Liebe Grüße Grit

Terray zei

Knap hoor Annelies, ik doe het je niet na. Breien is niet mijn ding.
Groetjes
Tertia

Quiltpassion.blogspot.com zei

Leuk, die noppen. Ik heb eens een vestje ermee gehad, door mijn moeder gebreid (toen ik nog slank was). Jammer, dat het weer voorbij is, maar je hebt gelukkig die van Jookies nog.
Groetjes, Cisca

Lenie zei

Ja jammer he Annelies dat hij bijna af is. Ik heb ook gisteravond het patroontje zitten breien. Inderdaad de noppen zijn ook niet mijn favoriet maar toch gelukt. Ga zo een foto op mijn blog zetten.

Groetjes Lenie

GRANNY'S HOUSE zei

Wat een lief patroontje.

Groetjes
Ines

Annelein zei

Het ziet er weer prachtig uit!!!

Anoniem zei

dat is met recht een pronkrol. Ik hou het veilig bij een recht een averecht.

Elisabeth zei

Hij is prachtig, noppen vind ik erg leuk...ook om te breien...geeft echt iets extras!

Wilma Kuin zei

Noppen blijven leuk,..

Guusje, zei

Deze is ook mooi en zeker een heel werk, vroeger heb ik eens een trui met al deze noppen voor mezelf gebreid.

Chris zei

Ik kan me voorstellen dat je in je nopjes bent met de breirol én met de noppen. Prachtig!

Dorine zei

Ze blijven mooi die breirollen ik ben ook weer bijna bij......

Hennie zei

Erg leuk patroontje ! ! !

Fijne dag Hennie.

Jossie zei

Het is een erg leuk patroontje.

AnitaS zei

Prachtig patrontje weer.

Ageeth Dorsman zei

Mooie nopjes, hoor! Ik ben er op dit
moment mee bezig (bijna laatste nopjes
klaar...), maar dat noppen-breien is
toch wel mijn minst favoriete werkje
van deze breirol, die wel ontzettend
mooi wordt!
Groetjes van Ageeth

Inge zei

Prachtig, Annelies!

Made by Meet zei

Wat mooi! Leuk joh, noppen breien, het geeft zo'n leuk resultaat!
Fijne avond, groetjes Meta

sylvia zei

goed gelukt en MET noppen!!!
Ik heb het maar gelaten...........:(
Ja, nopjes van drie steken gemaakt, maar dat valt amper op!
En wat een beeld van een brillendoekje, prachtig en past mooi bij je!!
liefs en fijn weekend, Syl