woensdag 5 september 2012

LUS, jan 2012

Eind januari 2012 heb ik de laatste steekjes geplaatst aan deze quilt. Hij iheet een grootte van 240 x 240 cm. 
De quilt is nu bij C&T publishing in Amerika om gefotografeerd te worden. Ik merk dat ik er niet eens een totaal plaatje van heb gemaakt, maar dat kan als hij terug is.
Augustus 2013 komt het patronenboek van de Loyal Union Sampler van Jennifer Chiaverini uit, waarin deze quilt komt te staan. 

At the end of January 2012 I finished this quilt. It measures 94 x 94 inches. 
The quilt is now at C&T publishing in America for a photo shoot. I do not have a total view of this quilt, but will make it when it comes back.
August 2013 the pattern book of The Loyal Union Sampler by Jennifer Chiaverini will be launched. This quilt will be in it.

26 opmerkingen:

Anoniem zei

Het was een mega geheim project. Je kunt er met recht trots op zijn.
Fijn dat we nu dan eindelijk eens mee mogen kijken!
Nu maar geduldig wachten op de terugkeer.

KijkDaarIs zei

leuk hoor!!
alweer een quilt van je in een boek..;0) en ook nog eens spannend dat je quilt op reis is....
Fijne dag

Elle zei

Dat was letterlijk een 'groot' geheim.
Groetjes Elle

Marjan zei

Hij is zo fantastisch mooi geworden, Annelies!

Grit zei

This quilt is fantastic.
Great work.
Liebe Grüße Grit

sylvia zei

Nou meis, petje af hoor, zo'n enorme quilt en helemaal met de hand en mondje dicht.....
groetjes, Syl

Annerieke zei

wauw, geweldig dat deze quilt in het boek komt. Dat je het zo goed stil hebt kunnen houden, petje af hoor, super.

Dorine zei

super hoor een quilt in een boek.
Gefeliciteerd, maar ja jij werkt ook zo netjes .
Je hebt het verdiend......
groetje Dorine

AnitaS zei

Hij is zo mooi en verdient echt een plekje in het boek.

GRANNY'S HOUSE zei

Hij is prachtig en wat een mooie grootte heeft hij.

Groetjes
Ines

katrien zei

Super dat ie terug in het boek komt te staan.

Monica zei

Wow, jij wordt nog eens beroemd, weer zo'n mooie in een boek! Leuk hoor!, gefeliciteerd met dit succes.

Anneke zei

hij blijft prachtig na al die foto's. je zult hem wel missen :-)

Handige Handjes zei

Alweer een mooie foto.....is het geen idee om in het boek van Jennifer een aparte bijlage te doen van jouw quilt?? Je bent hier onderhand al een beetje een beroemdheid, en ook goed bezig met de PR voor de LUS.

Chris zei

Ik vind het helemaal geweldig Annelies. Ook dat je het niet opgegeven hebt, want het was toch best een last op je schouders. Figuurlijk dan. Iets om dankbaar en trots op te zijn. En dat zijn wij ook met jou!!

Lida zei

Wat is hij toch mooi! Nu we zullen dus met spanning wachten op het boek voor het totaal plaatje! Groetjes
Lida

Annelies zei

@HHandjes, even voor de duidelijkheid, ik krijg er geen cent voor hoor. De verzending voor de quilt wordt vergoed en hij blijft van mij, maar geldelijk word ik er niets beter van.

conny's quilts en creaties zei

Prachtig is íe ook al kunnen we hem nu niet helemaal zien! Hopleijk heb je hem snel weer terug!

Rina zei

Wat een prachtwerk. Wat leuk ook dat deze quilt in het nieuwe boek komt te staan. Je verdient het!

Phebe and Jane zei

Een prachtige quilt! En wat een eer dat je quilt (alweer) in een boek komt te staan.
Groetjes,
Marian

petronella zei

Wij vinden het in ieder geval een geweldige prestatie, en ik zie er naar uit dat het boek uitkomt, en als ik de kans krijg laat ik het zien, doe ik nu ook al met de SBS, van mij alle Eer!

Lenie zei

Wat een prachtige quilt Annelies en wat mooi zeg dat hij in een boek komt te staan.


Groetjes Lenie

Rita zei

Ik vind het een schitterende quilt en ook ontzettend leuk dat je hem voor het nieuwe boek hebt mogen maken. gr. Rita

Debby zei

Hij is prachtig geworden! En met recht dat hij in Jennifer's boek komt!

Groetjes Debby

Marga (MarPie) zei

De eer is met recht die je toekomt. Ben heel benieuwd naar het boek maar nog meer na de gehele foto van jouw quilt.

Groetjes,
Marga♥

P.s. dank je wel dat we nu volop mochten genieten van de "geheime paarse".

Jossie zei

Gefeliciteerd Annelies, hij is prachtig geworden. Wat zal jij trots zijn dat weer een van je quilts wordt gepubloiceerd.