vrijdag 21 september 2012

in stijl

Dankzij Elsbeth maak ik in het vervolg mijn bril in stijl schoon. Uit de Elzas nam zij dit prachtige brillendoekje mee.
Vanmiddag ga ik met onze jongste naar de opticien. Wij vonden altijd dat hij wat kneep met zijn ogen en gedurende zijn eerste rijles kreeg hij te horen eens langs de opticien te gaan.

Elsbeth provided me with this special cleaning towel for glasses. She took this beautiful one with her from the Elzas in France. 
This afternoon I am going with our youngest to the optician. We thought his vision wasn't that good and during his first driving lesson he was told to go there.

22 opmerkingen:

KijkDaarIs zei

wat een chique brillendoek....wat zullen de raampjes nu glimmen..;0)
Fijne dag

dutchcomfort zei

Prachtig doekje!
Ik denk dat er straks een wereld open gaat voor je zoon!

Jeanny zei

Ook al zo'n mooi brillendoekje in stijl.
Ik kreeg een paar maanden geleden eentje bedrukt met een merklap!!
Lieve groet.

Anoniem zei

Wordt meteen jaloers ;))! Hij is prachtig... kunnen we die ook ergens bestellen? Als ik dan die verkleurde lelijke doekjes zie die ik al jaren in mijn tas heb..!!

quilting Jeannet zei

Wow, dat kan je wel zeggen Annelies, in stijl!

Annelies zei

@Lupineke, ik heb geen idee.

Quilt it and Dotty www.quilt-it.nl zei

Ik heb er ook eentje met een oude indiase sits, en ik ontdoe er mijn scherm van stof mee. Heb je zo in een quiltwinkel, rondvliegend stof :-)

AnitaS zei

Wat een prachtig brillendoekje. Mooier dan mijn zwarte.

GRANNY'S HOUSE zei

Geweldig...wie wil er nu niet zijn bril schoonmaken met zo'n schitterend doekje.

Groetjes
Ines

Hennie zei

Wat een prachtig brillendoekje ! ! !

Fijne dag Hennie.

Chris zei

Geweldig! Ik moest echt lachen toen ik de foto zag. Doe maar lekker in stijl!

Klaske zei

Die is leuk! Mijn zoon(15) heeft er ook ééntje nodig maar hij verhipt het om een bril te dragen...Hij gaat binnenkort worstelen met contactlenzen...Fijn weekend

Anoniem zei

He, wat een mooi doekje is dat. Wij hebben ook heel veel van die brillenpoetsdoekjes, maar niet zo'n mooie.

Inge zei

Très chique, zo'n doekje!

Willy zei

Helemaal passend bij de mooie stoffen van je werk. MOOI!

Made by Meet zei

Sjiekdefriemel zo'n brillendoekje!
Leuk idee om die doekjes zo te maken dat ze er ook nog leuk uitzien.
fijne dag, groetjes Meta

Quiltpassion.blogspot.com zei

Wat een leuk doekje!
Groetjes, Cisca

petronella zei

Eeeeenig!!

Anoniem zei

Wat een deftig doekje. Ik kreeg, net als jouw zoon ook op late leeftijd pas mijn eerste bril en vanaf dat moment was de wereld veel kleurrijker. Dus je begrijpt dat ik ook wel zo'n doekje wil.

Guusje, zei

Wat een ontzettend leuk en origineel doekje.

Marga (MarPie) zei

Wat heet in "stijl" te gek is het gewoon.

Groetjes,
Marga♥

Plakhuis zei

Oh, chique de friemel! Leuk! Succes bij de opticien. Met de leuke brillen van tegenwoordig is dat geen straf.