zondag 9 september 2012

huisjes

Ik heb het druk. Met dat ik dit schrijf denk ik:"Wanneer niet ?" Gisteren gewerkt en de komende week vier dagen, omdat Petra, Nel en Elsbeth in Ste. Marie-aux-Mines zijn.
Toch probeer ik tussendoor steeds weer een huisje te maken en wie weet zit er morgen weer een nieuwe rij aan de lap.
Fijne zondag !

I am busy, but isn't that normal for me ?! I worked yesterday and the coming week I am four days in the shop. Petra, Nel and Elsbeth are away to Ste. Marie-aux-Mines.
I try to build a house now and then and hope to add a new row to my top tomorrow.
Enjoy your Sunday !

18 opmerkingen:

GRANNY'S HOUSE zei

Dat wordt hard werken voor jou.
Je huisjes zijn prachtig.

Groetjes
Ines

Phebe and Jane zei

Mooi, mooi, mooi al die blauwe huisjes bij elkaar.
Groetjes,
Marian

katrien zei

Ze blijven leuk.
succes ermee.

Monica zei

Leuke kleuren worden jouw huisjes, met dat wit maakt fris, succes met werken en 'werken' aan je huisjes

Anoniem zei

ik blijf het een supermooie verzameling huisjes vinden!

Guusje, zei

Wat goed van je dat je dit steeds doet, hij wordt erg mooi.

Berna zei

Heel veel sterkte komende week dan. Zal aan je denken in SM. De huisjes vorderen gestaag.
Fijne zondag!

Balsemien zei

Het blijft een pronkstuk die huisjes van jou! Sterkte met alle drukte!

josé zei

Heel veel succes met de huisjes en werken volgende week.

Fijne dag nog vandaag José

Marga (MarPie) zei

Veel plezier met al het werken deze week. Huisjes blijven leuk hé?

Groetjes,
Marga♥

Grit zei

Die Häuser sind so schön.
Liebe Grüße Grit

Jeanny zei

Zo mooi de kleuren van jouw huisjes....!
Werk ze komende dagen.

Quiltpassion.blogspot.com zei

Ja, je bent een bezige bij! Wat ben je met mooie dingen bezig, je SAL, huisjes, en je affe paarse project is prachtig!!!
Groetjes, Cisca

Lida zei

Ja je zult je handen dan wel vol hebben! Maar je huisjes worden echt prachtig! Groetjes
Lida

Terray zei

elk huisje is er een ;-)
Ik ben ook druk, maar bij mij gaat dat ten koste van het quilten....Ach kan niet alles hebben he

Groetjes
Tertia

Wilma Kuin zei

Jij hebt je handjes vol de komende dagen,,,..

Anneke zei

wie weet!
sterkte met de drukte...

Inge zei

Leuke huisjes weer!