dinsdag 25 september 2012

geen siggies

 Deze week heb ik geen siggies ontvangen. Daarom een paar foto's die ik maakte met mijn telefoon. Het weekend was het, in tegenstelling tot gisteren, nog heerlijk weer.
Zaterdag zat ik na het boodschappen doen nog buiten op een terras in Laren en zondag wandelde ik door het bos. Ik had eigenlijk al veel meer paddestoelen verwacht.
I didn't receive siggies last week. These pictures I made with my phone last weekend. Yesterday we had bad weather, but on Saturday I sat outside on a terrace in Laren in The Netherlands and on Sunday I walked through the wood. I had expected to see more mushrooms.

14 opmerkingen:

dutchcomfort zei

Heerlijk genieten van de laatste zonnestralen denk ik!?
Ik heb begrepen dat door de koude winter en de droge nazomer er dit jaar veel minder paddestoelen zijn.

Lida zei

Ja het weer is wel meteen in de Herfst stormen gedoken! Wij liepen zaterdag door Rotterdam en genoten op een paar druppels na van een heerlijke dag. Wat fijn om zo dicht bij het bos te wonen! Fijne dag
Lida

Annelies zei

@Nicolette, ik zag eigenlijk hoofdzakelijk stuifzwammen. Wie weet komt er nog wat meer.

Rennie zei

Er is nog hoop met deze natte dagen en relatief hoge temperaturen zit er vast nog wel wat in het verschiet.

Hester zei

Nog even geduld, na het weer van gisteren schieten de padestoelen uit de grond

Ellen zei

Een bos in de herfst iets mooiers kan ik me niet voorstellen, een mooi en verassend seizoen.
Gr, Ellen

Quiltpassion.blogspot.com zei

Gelukkig is het weer wat beter vandaag, hier schijnt de zon weer. Wat mooi, die omgevallen boom met die paddestoelen.
En je rozetten zijn prachtig!
Groetjes, Cisca

Berna zei

Ook hier schijnt de zon weer. Terrasje in Laren is altijd leuk en het bos is mooi. Ook je rozetten zien er mooi uit.

GRANNY'S HOUSE zei

Mooie foto's.


Groetjes
Ines

AnitaS zei

Na de storm van gisteren is het hier al weer mooi zonnig weer.

Marga zei

Toch nog lekker genieten.

Groetjes,
Marga♥

petronella zei

Wij hebben ook weinig paddestoelen en hier komt het door de droogte, en het weer is hier ookwisselvallig

Chris zei

Dat was even lekker van de nazomer genieten. Brrrr, gister was het bar en boos.

Frederika zei

Prachtige herfstfoto's.