zaterdag 21 juli 2012

breirol Jookies

Ik ben met de breirol van Jookies en van Annelein Design bezig. Op de foto zien jullie die van Jookies. Net is patroontje 14 op haar site geplaatst en ik heb hem inmiddels in mijn rol verwerkt.
Bij Annelein Design loop ik nog een aantal patroontjes achter, maar wie weet komt daar binnenkort ook wat verandering in.
Het is hier nog steeds te druk om even mijn quiltspullen neer te leggen, dus ga ik me nu concentreren op het bijwerken van de breirollen.


I am making the knitting sampler provided by Jookies and Annelein Design. On the picture you see the one Jookies has on her site. Pattern 14 is now available and I made it.
I am a bit behind with the knitting sampler on the site of Annelein Design.
It is still to hectic around here to put my quilting things on the table so for now I am going to work on both knitting samplers.

12 opmerkingen:

neeftje zei

Leuk patroontje weer! Fijn weekend!

Johanna Zweden zei

Dat zal schitterend worden
Fijn weekeinden groetjes Joke

Berna zei

Het was een leuk patroontje om te breien.
En een breiwerkje kun je altijd wel even oppakken al is het maar voor twee naalden.
Goed weekend.

Lida zei

Ziet er schitterend uit en hoop dat je snel weer wat steekjes kunt maken! Knuffel
Lida

Wilma Kuin zei

Mooie breirol!! Ik ben nog steeds sterk,..
:o)

GRANNY'S HOUSE zei

Hij is mooi, maar ik begin er toch maar niet aan, alhoewel ik wel de patroontjes heb opgeslagen en een zee aan katoen heb liggen, voor je weet maar nooit.

Groetjes
Ines

Else zei

Breiwerk ligt al op tafel maar ik ben nog niet zover als jij! (nr. 7) Schitterend patroontje, fijn weekend knuffel Else

nu eerst naar de markt (lol)

Supergoof zei

Prachtig!
Bij mij begint het breivirus ook te kriebelen,....
Maar daar blijft het helaas bij.
Fijne dag vandaag en sterkte met en voor Frank!!!!

Rennie zei

Ik krijg door jullie gewoon de breikriebels, maar..... Ik moet streng zijn! Prachtig Annelies.

Ineke zei

Deze is ook erg mooi Annelies!
Hoe gaat het met je man? Geneest het goed?
Fijn weekend

Annelies zei

@Ineke, hele kleine stapjes vooruit.

Guusje, zei

Wat ziet hij er mooi uit, en wat is je borduurwerk erg mooi geworden dit wordt een erg mooi cadeau.