maandag 25 juni 2012

teveel gebreid

Wat een weer gisteren. De hele weg naar Nijmegen regen. Gelukkig was, zoals altijd, Frank onze chauffeur en kon ik wat borduren. Toch doe je dan niet zoveel hoor.
De laatste paar avonden heb ik gebreid aan de breirol van Willeke van Annelein Design en dat voel ik.
Oei, als ik niet uitkijk heb ik zomaar een brei-arm, dus ik moet meer variëren.


Yesterday we went to Nijmegen in The Netherlands and we had a lot of rain. As always  Frank drove so I could work on cross stitch project.
The last few evenings I have been knitting on the knitting sampler of Annelein Design and I feel it. My poor arm. I have to do other things in between !

19 opmerkingen:

Lida zei

Ja kijk maar uit, ik merk ook dat ik weer teveel heb gedaan, dus zoeken wij vandaag allebei een ander werkje! Maar hij ziet er wel prachtig uit deze breirol! Heel fijne dag,
Lida

Dorine zei

Hij wordt mooi je breirol en varieren gelukkig hebben we naast wol ook nog lapjes enlapjes en lapjes.
Je hoeft je niet. Te vervelen.

Frederika zei

Hij wordt erg mooi. Ik kan me indenken dat het moeilijk wegleggen is. Fijne dag

Annelein zei

Het wordt mooi Annelies.... Zo leuk om overal de breirol te zien verschijnen...

Vandaag snel een volgend deel publiceren...

Anoniem zei

Lastig he, als het zo mooi wordt, en zo lekker gaat, dan brei je snel te lang... Rustig aan maar even, je wil tenslotte ook niet met een langdurige blessure komen te zitten!

Inge zei

Annelies, ik heb nog nooit een breirol gebreid, vond het altijd nogal een nutteloze bezigheid (wat moet je ermee), maar de laatste tijd betrap ik me erop dat ik steeds bij iedereen die daar mee bezig is ga kijken en vind ik het steeds leuker. Oei!

Plakhuis zei

Ja fanatiek breien moet je mee oppassen. Het wordt wel erg mooi en ik kan me zo goed voorstellen dat je nog even dat ee randje ook nog af wil maken....idd afwisselen!

Marga (MarPie) zei

OPPASSEN, je weet wat de gevolgen zijn. We zijn alleen zo eigenwijs dat we toch te lang met iets doorgaan omdat het zo lekker gaat. Ziet er wel heel mooi uit.

Groetjes,
Marga♥

petronella zei

Wat een lieve patroontjes, wil ook weer eens breien!!

Willy zei

Het is ook een leuke rol om aan te breien.

AnitaS zei

Zo'n rol is ook verslaven. Maar toch maar een beeetje uitkijken he.

neeftje zei

Mooi hoor, zo leuk die breirollen!

Hester zei

Ja, te veel is nooit..., zie mijn oma altijd. Maar helaas komen we daar altijd te laat achter. Even afwisselen en dan over een tijd weer een paar mooie naaldjes breien.

GRANNY'S HOUSE zei

Oei, daar heb ik ook altijd last van, uitkijken dus, maar hij wordt wel erg mooi.

Groetjes
Ines

Berna zei

Erg mooi jebreirol. Maar een brei-arm is het niet waard hoor. Even rustig aan is het advies.
Er ligt vast wel ietsanders waarmee jeje kunt bezighouden.
Pffff die toetsen van de ipad plakken alles aan elkaar.

Sylvia zei

Mooi je brei-rol, tja brei-arm, doorquilt-arm, tennis-arm, muis- hand, ALLEMAAL gevaarlijke hobby`s.....!
Gun je arm maar even wat rust.
Gr.Sylvia.

mieke zei

Heel leuk, maar kijk uit met je arm. Je bent er zomaar niet van af.
Ik heb het in het verleden ook gehad.

Made by Meet zei

Erg leuk die breirol, zal ik ook? of eerst e.e.a. afmaken? Het is zó verleidelijk! Doe maar voorzichtig met je arm! Groetjes, Meta

Guusje, zei

Deze wordt ook al zo mooi, pas maar goed op, het is ook zo leuk om te doen.