woensdag 13 juni 2012

schaapje

Ik moest gisteren werken en had de hele dag zicht op het pand dat afgelopen zondag afbrandde. Bij binnenkomst maakte ik een foto van het pand en van de afzettingslinten die nog aan ons trappetje hingen, maar ik vind het eigenlijk een vorm van ramptoerisme om deze foto hier op mijn blog te plaatsen. 
In plaats daarvan dit schaapje dat ik voor een gedeelte in Frankrijk en voor een gedeelte in Nederland borduurde. Ik ben nu op de helft van de lap.


Last Sunday there was a big fire on the other side of the street from were I work. I took a picture of what is left of the building, but I have decided not to place it on my blog.
Instead this nice little sheep that I made partly in France and partly in The Netherlands. I am now halfway.

17 opmerkingen:

Heleen zei

Je hebt helemaal gelijk. Er zijn ook nog eens 2 mensen bij omgekomen. Allemaal erg genoeg.

KijkDaarIs zei

wat zeg je nu??....he akelig..wat zal dat een naar gezicht zijn...
gelukkig zien jou geborduurde boerderijdieren er heel erg leuk uit...
Fijne dag

Lida zei

Wat erg toch als er brand is en er kwamen ook nog mensen bij om, triest als je dat de hele dag als uitzicht hebt. Ik ga ook nooit kijken bij brand/ongelukken, vind het vreselijk al die mensen die daar op af gaan.
Je borduurtje wordt echt geweldig leuk, dat is straks een enige lap!
Fijne dag
Lida

Supergoof zei

Ben blij dat je voor de boerderij gekozen hebt. Het zal een heel naar gezicht zijn, dat pand.
Zet 'm op vandaag!

Jeanny zei

Erg leuk lapje gaat dit worden.
Fijne dag.

Rennie zei

Soms laat je je meeslepen. Gelukkig realiseerde je wat zo'n foto weergeeft. Chapeau! Dat is inhoud. You're my girl.

GRANNY'S HOUSE zei

Op het journaal was het al erg genoeg.
Je schaapje is een lieverdje.

Groetjes
Ines

Hilde zei

Erg hoor, heb het meegemaakt bij de buren... Je wil zelfs niet dat het in de krant komt. Alle respect voor je beslissing!

realmenstitch zei

He bah, ik dacht nog toen ik het hoorde: zou dit in de buurt van DH&W zijn? Je boerderij groeit in ieder geval lekker door, veel plezier ermee.

Quiltendewilma zei

Ben wel blij dat je voor de dieren hebt gekozen,.. veel leuker,..

Bbbrrr,...

Johanna Zweden zei

Enig Annelies
Groetjes Joke en een fijne dag

Cisca zei

Wat een lief schaapje, Annelies.
Wat zonde van dat huis (ook voor de mensen natuurlijk), maar het is zo jammer, dat zo'n historisch pand afbrandt.
groetjes, Cisca

Ineke Hulzebos zei

Wat wordt dit toch mooi!!!
Annelies, , je hebt een sunshine award, kijk maar even op mijn blog ;o)

Annelies zei

@Ineke, dank je wel, ik ben zeer vereerd. Als je op mijn pagina rechts kijkt zie je dat ik heb gekozen voor een award free blog. Ik weet nl. nooit zo goed om te gaan met awards.

soyee zei

Liever het blijde schaap maar.

Guusje, zei

Wat een leuk schaap en wat wordt de lap leuk, en wat naar een brand die foto zou ik zelf ook niet plaatsen.

Erna Peekel zei

Ja ik dacht al dat het pand dicht bij de winkel was ik herkende het hekwerk van het trappetje. Groot gelijk dat je niet meedoet aan ramptoerisme. Vind het borduurwerk prachtig.

Groetjes,
Erna