vrijdag 8 juni 2012

achterkant voor mijn Marquoir

Wat is het toch gezellig dat er tegenwoordig in mijn eigen woonplaats zo'n leuke winkel zit. Ik doel op Atelier Steekjes & Kruisjes, waar ik gisteren even was.

I am so glad to find this beautiful shop in my own town. I am talking about Atelier Steekjes & Kruisjes. I have been there yesterday.



Ik had nog steeds een achterkant nodig voor de Marquoir en samen met Gonnie en Marijke heb ik die uitgezocht.

I still needed a background fabric for my Marquoir and together with Gonnie and Marijke came to a solution.


Links mijn Marquoir, rechts de lap die er achter komt. Eronder nog wat dingen die ik niet kon laten liggen. 

On your left you see my Marquoir, on your right the fabric for the back. Below that some things I had to buy .


33 opmerkingen:

Judith zei

Dat is wel echt helemaal perfect! Fijn weekend

bep zei

Lijkt mij ook zo leuk zo'n winkeltje in de buurt, mooi stofje Annelies,Bep

Anja.M zei

Ooh wat gezellig ! en wat heb je mooi stof gekocht !
Quilt groetjes Anja.

KijkDaarIs zei

ohhh een heel verleidelijk winkeltje..maar wat leuk!!
je hebt mooie stof uitgezocht...dat heeft je mooie borduurlap ook wel verdient...
Fijne dag
ps alweer een beetje gewend??..;0)

Hester zei

Goeie keuze.

Jeanny zei

Mooie aankopen Annelies en wat een bofferd ben je dat je zo dichtbij hun atelier woont.
Fijne dag.

Martine zei

Wat verleidelijk zo'n leuk winkeltje in de buurt.
Groetjes

yvonne zei

Wat een pracht keuze!!!!

Cisca zei

Wat een mooie keus! En wat een mooie aankopen, zie ik linnen met rode stippels? Wat jammer, dat dat winkeltje dichtbij mijn vakantieadres was en ik er niet naar toe geweest ben.
Groetjes, Cisca

Josephine zei

hihi, een paar straatjes verder ligt die zelfde stof in het blauw...
XX

Gonny zei

Leuk/lekker zo'n leuk winkeltje in de buurt. Mooie aankopen daar gedaan !!!

GRANNY'S HOUSE zei

Wat een geweldig leuk winkeltje en wat een prachtige stofkeuze!!!

Groetjes
Ines

Berna zei

Mooie achterkant uiteen leuke winkel.
Leuk boekje ook. Uit die serie heb ik in frankrijk twee boekjes gekocht. Helemaal zeker weet ik het niet meer maar ik dacht harten en engelen.
Goed weekend.

Annelies zei

@Gerda, nog helemaal niet gewend. Het was weer zo fantastisch in Frankrijk.
@Cisca, inderdaad borduurlinnen met een rode stip. Ze zijn druk bezig met het opzetten van een webwinkel.
@Josephine, jij kunt er dan ook lopend naartoe !
@Berna, ze verkochten inderdaad ook nog engelen en volgens mij elfjes, maar dat weet ik niet meer zeker.

Nardy zei

Prachtige aankopen heb je gedaan Annelies; lijkt me heerlijk zo'n winkeltje in de buurt. Groetjes Nardy

Marga (MarPie) zei

wat een ontzettend mooie achterkant bijna zonde om het daarvoor te gebruiken. Ziet er ook erg leuk uit dat winkeltje, moet er toch maar eens heen gaan.

Groetjes,
Marga♥

Inge zei

Ik was ook een keer in deze winkel, samen met Else en Sylvia en leuk dat ik het vond!
Mooie foto's heb je gemaakt en je bent goed geslaagd met die mooie achterkant. En natuurlijk had je nog meer nodig, logisch toch!

Dorothé zei

Wat een mooie achterkantlap, precies in de roos. Ik ga vanmiddag maar eens even naar de boekwinkel om dat schattige kippenborduurboekje aan te schaffen.

neeftje zei

Wat een prachtige achterkant! Genieten!

Cybele's patch zei

Mooie aankopen, maar dat kan ook haast niet anders in zo'n schattig winkeltje.

feltfree på Åsly zei

Heerlijk zo'n fijne winkel zo dicht in de buurt.

Rennie zei

Oh ik wil er ook een keer naar toe!

sylvia zei

Wonderschone achterkant, Annelies, voor je prachtige Marquoir!!! Ga je em ophangen?? Het is me nogal een lap, he?!
En een kippenboek, alleen borduren of ook achter in de tuin?.....::))
fijn weekend, liefs, Syl

Heleen zei

Wowww, gaaf winkletje, gaaf stoffie dus een gaaf logje! Fijn weekend!

Wendy zei

Beautiful shop and lovely purchase.

quilting Jeannet zei

Heerlijk Annelies om zo,n mooi winkeltje in de buurt te hebben, ik kan me het gevoel van de stictchcottage nog herinneren, helaas is hier niet veel in de buurt wat me kan bekoren.

Annelies zei

@Sylvia, ik ga hem niet ophangen, maar wel voeren. Ik heb nu al meer staan voor aan de wand dan ik kan hangen.

petronella zei

Super stofje!!!

Guusje, zei

Wat een prachtige achterkant, die staat er geweldig mooi bij en wat een mooie aankopen heb je verder ook gedaan.

Ida de Vries zei

Prachtige Marquoirs en schitterende stof voor de achterkant Ik ben gisteren ook in het leuke winkeltje geweest en ik heb een cadeautje gekocht en een boek van Marjorie Massey, ik ben direct begonnen met de kruissteekjes.
Hartelijke groeten van Ida de Vries

lheurebleue zei

de perfecte stof!
wat heerlijk dat er zo'n winkeltje in je eigen buurt is gekomen. wat een verleiding om daar steeds binnen te springen!

Annelein zei

Je Marquoir is al een plaatje... maar met dit stofje wordt ze helemaal prachtig!!!!

Corrie zei

Oh Annelies, wat leuk! Ik had er al ergens over gelezen en als ik de volgende keer bij mijn zus op bezoek ga, zal ik zeker dit winkeltje gaan bezoeken, ik mag wel alvast gaan sparen!
Je hebt erge leuke posts geschreven over Frankrijk!