donderdag 26 april 2012

workshop Lynette Anderson

Het was gisteren een hele gezellige en leerzame dag. Wat een leuke vrouw is Lynette Anderson. Ik heb echt genoten en volgens mij was ik niet de enige !
Zoals jullie misschien op de bovenste foto zien hebben we aan een klein quiltje gewerkt. Een combinatie van stitchery en applicatie.
I had a wonderful day yesterday and I learned a lot. Lynette Anderson is such a nice person. I think I was not the only one who had a very nice time !
As you can see on the first picture we worked on a little quilt. A combination of stitchery and application.

30 opmerkingen:

Lida zei

Enige foto's van jullie en je zit er duidelijk met plezier aan te werken. Nu nagenieten en het geleerde in praktijk brengen, al denk ik dat jij het zelf net zo goed kon!
Fijne dag
Lida

Elly L zei

Ik vond het reuze gezellig, maar dat komt zeker ook door het enthousiasme van Lynette

Frederika zei

Het ziet er inderdaad erg gezellig uit.Leuk iemand die zo ehtousiast is. Maar ze had natuurlijk ook enthousiaste leerlingen.

sylvia zei

wat leuk!!! En wat een leuke foto van jullie samen! Ben benieuwd hoe het quiltje gaat worden, groetjes, Sylvia

quilting Jeannet zei

Heerlijk Annelies dat je zo genoten hebt, het straalt er helemaal vanaf, lijkt me ook een heel inspirerende vrouw, leuk om zoiets mee te mogen maken.

Berna zei

Vanuit Zutphen las ik ook al dat het zo gezellig is geweest.
Leuke foto van jullie!

KijkDaarIs zei

wat een leuke foto..en wat is ze gezellig hé..!!
wat hebben jullie gemaakt...de stitcherey met het kabouter knoopje?? of wat anders...ik zie al een huisje.....;0)
Fijne dag...en nu op naar Reiko Kato...;0)

Quilting Moesje zei

Geweldige foto's ! Leuke herinnering zo .
Ziet er inderdaad ook erg gezellig uit met alle lapjes, quilts en de werkjes waar jullie mee bezig zijn !

Groetjes,
Simone

Annelies zei

@Gerda, wij hebben een huisjesquiltje gemaakt. Het is nog niet af, komt wel. Ik heb wel het pakketje met het kabouterknoopje gekocht. Zo leuk !

Wilma Kuin zei

Wat een heerlijke dag heb je gehad,.. had ook niet anders verwacht,...

Elly zei

Wat leuk om zo'n creatieve vrouw te ontmoeten. Ziet er leerzaam en zeker gezellig uit.

Anoniem zei

Wat fijn dat het zo'n geslaagde dag was!

Gert zei

Leuk dat je zo'n gezellige dag hebt gehad. Ik heb Lynette vorig jaar voor het eerst gezien en gesproken en het is een erg vrolijke en hartelijke vrouw.

Anneke zei

lijkt me heerlijk, zo'n dag! het ziet er gezellig uit!!

Chris zei

Wat heerlijk joh, zo'n dagje. Gezellig en heel leerzaam natuurlijk en allemaal blije en tevreden dames.

Tilly zei

Wat een leuke ervaring Annelies, het plezier straalt ervan af.
groetjes

Ineke zei

Wat fijn!!! Geniet nog maar lekker na...
Lieve groetjes

carina zei

Leuk dat je lynette in het echie hebt ontmoet. Lekker van nagenieten groet carina

Anoniem zei

Het enthousiasme straalt van de foto's af, wat zul je genoten hebben!

Guusje, zei

Wat een leuke foto's en wat fijn te zien dat jullie het zo gezellig hebben gehad.

AnitaS zei

Wat heerlijk als je wat kunt leren van een bijzondere vrouw.

inge zei

de foto's showen dat jullie een leuke dag hebben gehad! super!

tiny zei

Dat ziet er gezellig uit.

Willy zei

Hier kun je met veel plezier op terug kijken. Leuke foto's.

Anoniem zei

Hoi Annelies,
Wat een gewelige dag heb je gehad.
Vorig jaar heb ik in Zutphen een dag met een gouden randje met Lynette gehad. Ze is ECHT.
Liefs Anita

MarianneD zei

Wat een leuke dag met Lynette!
Aardige meid he?

Unknown zei

Wow wat een eer! Foto inlijsten en boven je bed hangen ;o)

lheurebleue zei

aan de stralende gezichten te zien was het inderdaad een heerlijke dag!

Marga (MarPie) zei

Een dag met een gouden randje en heel veel plezier.

Groetjes,
Marga♥

berthi zei

Super zo'n inspirerende en gezellige dag! Het plezier spat van de foto's!